شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

دانلود انیمیشن جدید از سایت دیجیتون

. یکی از تفریحات مورد علاقه کودکان، تماشای انیمیشن است. دانلود انیمیشن مناسب کودکان را والدین می‌توانند از سایت‌های معتبری مثل دیجیتون انجام دهند.

دنیای انیمیشن و کارتون برای کودکان و حتی بزرگسالان جذابیت بسیاری دارد. خلاقیت و بدون مرز بودن دنیای انیمیشن و کارتون سبب شده تا برای به تصویر کشیدن داستانی خیالی، سازندگان انیمیشن انتخاب شوند. با رسیدن تابستان و تعطیلات دانش‌اموزها، دوران سرگرمی و شادی کودکان شروع می‌شود. والدین برنامه‌های مختلفی برای این زمان در نظر می‌گیرند که ثبت نام در کلاس‌های آموزشی و تفریحی بخشی از این برنامه است. یکی از تفریحات مورد علاقه کودکان، تماشای انیمیشن است. دانلود انیمیشن مناسب کودکان را والدین می‌توانند از سایت‌های معتبری مثل دیجیتون انجام دهند.

 

دانلود انیمیشن هایی با رده سنی متفاوت

زمانی که یک انیمیشن ساخته می‌‌شود، داستان آن برای گروه و رده سنی مختلفی نوشته می‌شود. داستان انیمیشن رده سنی خردسالان با داستانی برای رده سنی نوجوانان کاملا متفاوت است. اکثر انیمیشن های خردسالان آموزنده هستند و داستانی ساده و تصاویری سرشار از رنگ های شاد دارند.

در سمت دیگر، نوجوان‌ها داستانی پیچیده‌تر را دوست دارند و مسائل آموزشی باید شامل پیام‌ها و نکاتی از زندگی باشد که در قالب داستان و به صورتی که تو ذوق مخاطب نخورد، روایت شود.

 

 

دانلود انیمیشن برای کودکان و خردسالان باید بر اساس رده بندی سنی انجام شود. این موضوع باید از سایت‌های معتبری مثل سایت جهانی IMDB و سایت دیجیتون انجام شود.

برای دانلود انیمیشن و کارتون و هر محتوا و محصول مخصوص کودکان، والدین باید تحقیقات لازم درباره مناسب بودن محتوا برای رده سنی را انجام دهند.

 

دانلود انیمیشن نوستالژی و جدید

بسیاری از کودکان گذشته برای تماشا و دانلود انیمیشن‌های قدیمی به دنبال یک سایت مناسب می‌گردند. دانلود انیمیشن هایی مثل هاچ زنبور عسل، حنا دختری در مزرعه، پسر شجاع و بسیاری دیگر از این انیمیشن‌های جذاب را می‌توانید از سایت دیجیتون انجام دهید.

دانلود انیمیشن‌های جدید نیز بخش بسیار مهمی برای کودکان خردسال است. امروزه بسیاری از کمپانی‌های انیمیشن‌سازی دنیا محصولات و محتواهای بسیاری تولید می‌کنند. به طوری که شما می‌‌توانید حداقل هفته‌ای یک انیمیشن جدید را دانلود کنید.

 

 

تفاوت انیمیشن های سه بعدی جدید با کارتون های قدیمی و انیمه

انیمه که امروزه به محصولات کارتونی ژاپنی گفته می‌شود، اغلب برگرفته از کتاب‌های مصور ژاپنی یا همان مانگا است. انیمه به روش طراحی با دست کشیده می‌شود و در دسته بندی‌های متفاوتی قرار می‌گیرد.

انیمیشن‌های سه بعدی جدیدی که با تکنیک CGI ساخته می‌شوند، به تازگی بین سازنده‌های حوزه انیمیشن طرفدار پیدا کرده اند. تا پیش از این تکنولوژی، طراحان انیمیشن با طراحی دست می‌توانستند انیمیشن‌ها را خلق کنند.

دانلود انیمیشن‌هایی با کیفیت CGI و یا هر کیفیت دیگری را می‌توانید در دیجیتون انجام دهید. انیمیشن‌هایی باژانرهای متفاوتی را می‌توانید در سایت دیجیتون تماشا کنید.

 

ژانرهای متفاوت انیمیشنی

انیمیشن ها بر اساس ژانر و تم داستانی به دسته‌بندی‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. انیمیشن‌هایی با ژانر اکشن و ماجراجویی بیشترین طرفدار را بین کودکان دارند. انیمیشن‌هایی مثل بن تن و دختر کفشدوزکی در این دسته بندی قرار می‌گیرند.

ژانر فانتزی به صورت کلی شامل همه انیمیشن‌ها می‌‌شود. ژانر فانتزی به محتوایی تعلق می‌گیرد که قوانین فیزیک و واقعیت را نقض کند. تمامی انیمیشن‌ها به خاطر خلاقیت و دنیایی متفاوت که به نسبت فیلم‌ها و سریال ها دارند، به صورت پیش فرض جزو دسته فانتزی قرار می‌گیرند.

در انیمیشن‌ها حیوانات اغلب صحبت می‌کنند، شخصیت‌هایی ممکن است توانایی هایی خارق العاده مثل پرواز کردن داشته باشند و حتی مدارس آموزش جادوگری را در انیمیشن ها و کارتون‌های مختلف می‌توانیم ببینیم.

 

 

ژانرهای ترسناک و درام کمتر در انیمیشن‌ها قرار می‌گیرند. روحیه حساس گروه سنی خردسال برای تماشای محتواهای ترسناک چندان مناسب نیست. اگرچه انیمیشنی مثل اسکوبی دو، با رعایت فرمول‌هایی خاص، توانست ژانر هیجان انگیز و ترسناک را وارد انیمیشن محبوب خود کند.

 

دیجیتون یه دنیا کارتون

 

شما می‌توانید برای تماشای انیمیشن از سایت و اپلیکیشن دیجیتون استفاده کنید. دیجیتون با ارائه دوبله اختصاصی و موزیک‌های جذاب انیمیشن‌ها، بهترین انتخاب اوقات فراغت کودکان است. محتوای اختصاصی کودکان چه در زمینه سرگرمی و چه در زمینه آموزشی مانند آموزش زبان و دروس تخصصی مدرسه، در دیجیتون ارائه می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied