شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

فروش نرم افزارهای اورجینال با مناسب‌ترین قیمت در فروشگاه تخصصی باما سافت

حال اگر تصمیم به خرید نرم افزار اورجینال گرفته‌اید، می‌توانید محصول مورد نظر خود را از طریق وب‌سایت «باما سافت»، تهیه کنید. فروشگاه اینترنتی باما سافت، ارائه‌دهنده لایسنس اورجینال محصولات مایکروسافت و انواع آنتی‌ویروس‌های خانگی و تحت شبکه است. همچنین درباره راه‌حل‌ها و پشتیبانی آنها، دارای کادری متخصص است؛ بنابراین می‌توانید از مشاوره رایگان قبل از خرید و پشتیبانی پاسخگو پس از خرید استفاده کنید.

تابه‌حال فکر کرده‌اید که مزایای خرید نرم افزار اورجینال چیست؟ چرا نباید از نرم‌افزارهای کرک شده استفاده کنیم؟ طبق ضرب‌المثل معروف ما ایرانیان که «هرچقدر پول بدی، همان قدر هم آش می‌خوری»، هرچقدر به خرید نرم افزارهای اورجینال، اهمیت بدهید و از برنامه‌های کرکی رایگان استفاده نکنید، به همان میزان نیز می‌توانید از مزایای یک برنامه قانونی، استفاده کنید.

شما هنگام خرید سخت افزاری مانند هارد اکسترنال یا لوازم‌خانگی مانند یخچال، به دنبال خرید برندهای معروف، برتر و دارای گارانتی معتبر می‌روید. اگر هم از برندهای برتر خرید نکنید، همچنان تلاش می‌کنید تا وسایل فیک را خریداری نکنید تا بتوانید از مزایای کامل دستگاه، برخوردار باشید؛ درگیر هزینه‌های پنهان خرید لوازم غیر اصل نباشید و از گارانتی و پشتیبانی پس از خرید، بهره‌مند شوید.

به همین دلیل، خرید نرم افزار اورجینال نیز مزایای خاص خود و استفاده از برنامه کرک شده، معایب خودش را دارد. ما در ادامه به مزایای تهیه نرم‌افزار قانونی و معایب استفاده از برنامه غیرقانونی، اشاره خواهیم کرد.

 

برخی از مزایای استفاده از نرم‌افزار اورجینال، عبارت‌اند از:

  • جلوگیری از نقض قوانین: یکی از مزیت‌های استفاده از نرم‌افزار اورجینال، جلوگیری از نقض قوانین است. استفاده از نرم‌افزارهای تقلبی و توزیع آن در اکثر حوزه‌های قضایی، غیرقانونی است. مثلاً در ایالات متحده، فردی که از نرم‌افزارهای جعلی استفاده می‌کند، می‌تواند به مدت هفت سال، زندانی شود یا مجبور به پرداخت ۲۵۰ هزار دلار جریمه شود؛ بنابراین اگر قصد مهاجرت یا سفرهای بین‌المللی دارید، حتماً نرم‌افزارهای اورجینال تهیه کنید.
  • کامپیوتر شخصی‌سازی‌شده: از قابلیت‌های بیشتر و یکپارچگی آسان با طیف گسترده‌ای از سخت‌افزار، نرم‌افزار و خدمات لذت ببرید.
  • برخورداری از خدمات جامع پشتیبانی مشتری: بهره‌مندی از پشتیبانی فنی هنگام خرید نرم‌افزار، یکی از مزایای مهم است. اکثر برنامه‌ها، به‌خصوص آن دسته از برنامه‌هایی که استفاده از آن‌ها بسیار پیچیده است، دارای پشتیبانی 24 ساعته است. صاحبان نرم افزار از طریق ایمیل، تلفن یا حتی چت، پشتیبانی می‌دهند. کسانی که نرم‌افزارهای کرکی را دانلود می‌کنند، باید خودشان با مشکلاتشان کنار بیایند.

    شما با خرید نرم افزار اورجینال از طریق فروشگاه اینترنتی باماسافت علاوه بر اینکه از پشتیبانی صاحبان نرم افزار مانند مایکروسافت برخوردار می‌شوید، می‌توانید از پشتیبانی پاسخگوی این فروشگاه نیز، بهره‌مند شوید.

     

  • دسترسی به بروزرسانی‌ها: سازندگان نرم افزار مرتباً نرم افزار خود را برای مواردی که نیاز به تعمیر دارند، بررسی می‌کنند. هنگامی که آنها اشکال، باگ و ایرادات دیگر را تشخیص می‌دهند، روی آن موارد کار می‌کنند. پس از آن، آپدیتی ارائه می‌دهند و به خریداران نرم‌افزار توصیه می‌کنند تا برنامه خود را ارتقا دهند. اگر به فکر تهیه نرم‌افزار اصلی هستید، می‌توانید به آپدیت‌ها و آپگریدها نیز دسترسی داشته باشید. این به‌روزرسانی‌ها و ارتقاها بسیار ضروری هستند؛ زیرا به بهتر و گاهی سریع‌تر شدن کار نرم‌افزار، کمک می‌کنند.
  • جلوگیری از ویروسی شدن سیستم: یکی دیگر از دلایل خوب برای در تهیه نرم افزار قانونی، جلوگیری از ویروسی شدن دستگاه است. اکثر برنامه‌های کرکی که به صورت رایگان در اینترنت عرضه می‌شوند، با ویروس‌ها و بدافزارهای گوناگون و متعددی، دست‌وپنجه نرم می‌کنند. این برنامه‌ها پس از نصب، ویروس‌ها را در سراسر کامپیوتر شما پخش می‌کنند.

    آنتی ویروس‌های تقلبی، مانند آنتی ویروس نود 32 با سرور داخلی که برخی از شرکت‌ها با قیمت صد الی دویست هزار تومان عرضه می‌کنند، واقعاً کاری برای جلوگیری از ورود مالورها به کامپیوتر شخصی شما انجام نمی‌دهند؛ زیرا لایسنس‌ها اورجینال نیستند و فعال‌سازی و آپدیت‌ها از طریق وب‌سایت ESET، انجام نمی‌پذیرد.

  • جلوگیری از آسیب‌دیدن کامپیوتر: در نهایت، یک دلیل خوب برای خرید نرم‌افزار اورجینال، جلوگیری از آسیب دیدن کامپیوتر است. نرم افزارهای تقلبی، کرک می‌شوند و همین موضوع، آن را بسیار معیوب می‌کند. نرم افزارهای تقلبی می‌توانند آسیب‌های بسیار جدی به کامپیوتر شما وارد کنند؛ به خصوص بر روی قسمت مادربورد و هارددیسک آن. این قطعات کامپیوتر، بسیار حیاتی هستند و خراب‌شدن آن‌ها می‌تواند برای کاربران، بسیار گران تمام شود.

شما فقط در صورتی می‌توانید از تبدیل شدن به یک قربانی نرم افزارهای غیر قانونی، تقلبی یا کرکی جلوگیری کنید که از معایب و خطرات استفاده از آن‌ها، آگاه باشید. در ادامه، فقط برخی از معایب استفاده از نرم‌افزارهای کرکی را بیان کرده‌ایم:

  • آلودگی به بدافزار: نرم‌افزارهای کرک و غیرقانونی، می‌توانند دستگاه‌های شما را در معرض انواع ویروس‌ها و مالورها، قرار دهند؛ در نتیجه آسیب قابل‌توجهی به رایانه و بسیاری از مسائل امنیتی وارد می‌کنند. همچنین سبب از دست دادن داده‌های ارزشمند شما نیز می‌شود. از هر 3 نرم افزار کرکی، یکی از آن‌ها می‌تواند دستگاه شما را آلوده کند. نرم افزار کرکی، بهترین منبع برای جاسازی و پنهان کردن برنامه‌های مخرب و ویروس‌های کامپیوتری است.

 

 

  • هزینه‌های پنهان: سرقت هویت، تعمیر کامپیوتر و خرابی نرم‌افزار، همگی جزو هزینه‌های اضافی و پنهانی هستند که شما آنها را در نظر نگرفته‌اید.
  • کاهش بهره‌وری: زمان و تلاش لازم برای بازگشت به حالت عادی پس از حمله بدافزار، منجر به کاهش بهره‌وری می‌شود.
  • اختلال در عملکرد: بیشتر نرم‌افزارهای غیرقانونی، در معرض مشکلات و نقص‌های متعدد قرار دارند. شدیدترین حالت مشکلات، گرفتن ویروس و خرابی‌های کلی سیستم است؛ درحالی‌که در حالت خفیف‌تر باعث مشکلات متعدد کامپیوتری و خراب‌شدن فایل‌های مهم و حیاتی سیستم می‌شوند.
  • بدون به‌روزرسانی مفید: یکی از مهم‌ترین معایب استفاده از نرم‌افزار غیرقانونی، عدم ارتقا و به‌روزرسانی است. نرم‌افزار قانونی دارای پچ‌های امنیتی مهم، پیشنهادات، به‌روزرسانی و ارتقا است. این ویژگی‌های کوچک برای مقابله با آخرین تهدیدات، مفید هستند.
  • عدم پشتیبانی: درصورتی‌که هر یک از موارد ذکر شده در بالا، برای شما اتفاق بیفتد، هیچ تماس یا پشتیبانی برای برطرف‌کردن مشکل خود و بازگشت به حالت اولیه، نخواهید داشت.
  • نقض قوانین: آخرین اما نه کم‌اهمیت‌ترین مورد، ریسک مالی و بدنامی است. استفاده از نرم‌افزارهای غیرقانونی، در اکثر کشورهای دنیا خلاف قوانین کپی رایت است.

     

     

حال اگر تصمیم به خرید نرم افزار اورجینال گرفته‌اید، می‌توانید محصول مورد نظر خود را از طریق وب‌سایت «باما سافت»، تهیه کنید. فروشگاه اینترنتی باما سافت، ارائه‌دهنده لایسنس اورجینال محصولات مایکروسافت و انواع آنتی‌ویروس‌های خانگی و تحت شبکه است. همچنین درباره راه‌حل‌ها و پشتیبانی آنها، دارای کادری متخصص است؛ بنابراین می‌توانید از مشاوره رایگان قبل از خرید و پشتیبانی پاسخگو پس از خرید استفاده کنید.

نرم‌افزارهای اورجینالی که این فروشگاه عرضه می‌کند، شامل ویندوز، ویندوز سرور ، آفیس، اس کیو ال سرور و غیره و انواع آنتی ویروس‌ها مانند کسپرسکی، ایست، بیت دیفندر، نورتون، مک‌آفی و جی دیتا و غیره است. شما هر نرم افزار دیگری را که مدنظر داشته باشید، می‌توانید از آنها استعلام بگیرید.

باتوجه‌به اینکه این فروشگاه، محصولات خود را از نمایندگی‌های مجاز در کانادا و دبی و غیره تهیه می‌کند، بنابراین این شرکت تمامی محصولات را به‌صورت اورجینال و با قیمتی مناسب عرضه می‌کند. برای اطمینان از اورجینال بودن محصول، شما می‎‌توانید استعلام اصالت لایسنس خود را از سایت اصلی بگیرید. محصولات خریداری شده نیز دارای گارانتی مادام‌العمر هستند و آن‌ها پاسخگوی مشکلات شما هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied