شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی:

5 تا از بهترین بازارهای ارزان قشم که قبل از سفر باید بشناسید

جزیره زیبای قشم، علاوه بر جاذبه‌های طبیعی و دیدنی فراوانی که دارد، بهترین مراکز خرید را نیز در دل خود جای داده است.

5 تا از بهترین بازارهای ارزان قشم که قبل از سفر باید بشناسید

جزیره زیبای قشم، علاوه بر جاذبه‌های طبیعی و دیدنی فراوانی که دارد، بهترین مراکز خرید را نیز در دل خود جای داده است. یکی از اصلی‌ترین دلایل استقبال گردشگران از این شهر توریستی این است که بازارهای ارزان قیمت قشم، اجناسی با قیمت مقرون‌به‌صرفه را به ویژه در زمینه پوشاک عرضه می‌کنند. اگر قصد دارید به قشم سفر کنید، مطمئنا به دنبال ارزانترین بازار قشم هستید تا بتوانید از تجربه خریدی به‌روز و در عین حال خوش قیمت لذت ببرید. برای آن دسته از افرادی که به قصد خرید به این شهر زیبا سفر می‌کنند، در ادامه به معرفی لیستی از بازارهای ارزان قشم، می‌پردازیم.

لیست بازارهای ارزان در قشم

همانطور که می‌دانید، جزیره قشم از مناطق آزاد تجاری محسوب می‌شود که بازارهای متعدد و متنوعی دارد. تعداد این بازارها به قدری زیاد است که نه تنها نیازهای افراد بومی و شهروندان قشم را تامین می‌کنند بلکه بخشی از فعالیت‌های بازارها به خدمات‌رسانی به گردشگران و کسانی که به قصد خرید به این جزیره شگفت‌انگیز سفر می‌کنند، اختصاص می‌یابد. از آنجایی که بازارهای ارزان قیمت قشم بسیار زیاد هستند، برای جلوگیری از اتلاف وقت و سردرگمی‌های بی‌فایده، بهتر است پیش از خرید با این بازارها و اجناسی که به فروش می‌رسانند آشنا شوید، تا به این شکل بتوانید در کمترین زمان، لوازمی که نیاز دارید را خریداری کنید. برخی از ارزانترین بازار قشم که در بین گردشگران بسیار محبوب و پرطرفدار هستند، به شرح زیر است:

فهرست بهترین بازارهای ارزان قشم

بازار قدیم؛ ارزانترین بازار قشم

بازار سنتی و قدیمی قشم که از سال ۱۲۹۰ فعالیت خود را در این جزیره زیبا شروع کرده است، از معروف‌ترین مراکز خرید قشم به ویژه در بین افراد بومی محسوب می‌شود. از آنجایی این بازار از قدمت زیادی برخوردار است، به بازار قدیم قشم نیز شناخته می‌شود. در این بازار علاوه بر خرید اجناس متنوع و مختلف می‌توانید از دیدن معماری سنتی و قدیمی آن و آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم این منطقه نیز لذت ببرید. بازار قدیم قشم از محبوب‌ترین بازارهای ارزان قشم به شمار می‌آید که فروشگاه‌های آن در زمینه فروش و عرضه اقلامی همچون لباس‌های محلی، انواع پارچه و منسوجات، وسایل خیاطی، فرش، طلا، صندل‌های دست دوز، لوازم خانگی، بلور، انواع پوشاک، ملحفه و پتو، زیرآلات دریایی، محصولات سنتی، کیف و کفش، اقلام خوراکی و غیره در حال فعالیت هستند.

بازار ستاره

اگر قصد دارید در سفر به جزیره شگفت آور قشم، تفریح و خرید را به صورت همزمان تجربه کنید، پیشنهاد ما به شما این است که سری به بازار بزرگ ستاره بزنید. در این بازار با ۶۴۱ واحد تجاری، انواع محصولات و اجناس مختلف با بهترین قیمت و کیفیت عرضه می‌شود و به همین دلیل به ارزانترین بازار قشم معروف شده است. شروع فعالیت بازار ستاره قشم، از سال ۱۳۷۶ بوده و اکثر فروشگاه‌های آن در زمینه کاری خود و فروش اجناس مختلف، باسابقه هستند.

بازار بزرگ ستاره؛ یکی از بازارهای ارزان قیمت قشم

وجود رستوران و کافی‌شاپ در این بازار، به شما این امکان را می‌دهد که بعد از ساعت‌ها گشت‌وگذار و خرید از مغازه‌های مختلف، یک نوشیدنی و غذای دلچسب میل کنید و به ادامه خرید خود بپردازید. همان‌طور که اشاره شد، در این بازار می‌توانید علاوه بر خریدی اقتصادی و مناسب، لحظات مفرحی را نیز تجربه کنید و این به لطف وجود مراکز تفریحی گوناگون مانند موزه حیوانات، سالن بیلیارد، بازی‌های کامپیوتری و غیره است که به ویژه در بین گردشگران پرطرفداران زیادی دارد.

مرکز خرید سیتی سنتر

یکی دیگر از مراکز خرید ارزان در قشم، سیتی سنتر نام دارد که در ۲ شعبه مجزا در حال فعالیت است. مراکز خرید سیتی سنتر قشم با مساحتی بالغ بر ۱۲۵ مترمربع، از بزرگ‌ترین بازارهای این شهر محسوب می‌شوند که توسط یک پل مسقف به یکدیگر راه دارند. در این بازار معروف که یکی از ارزانترین بازار قشم است، اجناس مختلفی مانند صنایع دستی، لوازم دکوری، انواع پوشاک، اقلام فرهنگی و... عرضه می‌شود. یکی از جذابیت‌های اصلی مرکز خرید سیتی سنتر این است که می‌توانید بعد از یک خرید لذت‌بخش، در کنار دوستان و یا اعضای خانواده خود به بخش‌های تفریحی آن مانند شهربازی، سرزمین عجایب، بازی‌های رایانه‌ای و سینما سیتی نیز سری بزنید.

مرکز خرید سیتی سنتر؛ بهترین و ارزان ترین مرکز خرید در قشم

4- مرکز خرید دو دلفین قشم

در لیست بازارهای قشم با قیمت مناسب، بهتر است مرکز خرید دو دلفین را نیز فراموش نکنید. این مرکز تجاری، برای خرید انواع اجناس به ویژه انواع پوشاک ارزان بسیار مناسب است. مرکز خرید دو دلفین، در درگهان قرار دارد و از نظر موقعیت مکانی در فاصله ۳۰ کیلومتری از جزیره گردشگری و زیبای قشم واقع شده است.

مرکز خرید دو دلفین؛ ارزانترین بازار قشم

در این پاساژ معروف، می‌توانید انواع محصولات از برندهای مختلف را با قیمتی بسیار مناسب، خریداری کنید. درست است که بندر درگهان، با بافتی بومی و سنتی شناخته می‌شود، اما مراکز خرید بسیار لوکسی را در دل خود جای داده است؛ بنابراین با خیال راحت به این بندر زیبا و منحصربه‌فرد بروید و اجناس مورد نیاز خود مانند لوازم برقی، محصولات آرایشی بهداشتی، انواع پوشاک، لوازم خانگی، کیف و کفش و... را خریداری کنید.

5- بازار بزرگ فردوسی قشم

مجتمع تجاری فرودسی با بیش از ۴۵۰ فروشگاه، در زمینه فروش انواع محصولات باکیفیت و ارزان قیمت در حال فعالیت است. دلیل شهرت و محبوبیت بازار بزرگ فردوسی قشم، این است که اجناس متنوع و مختلف آن با بهترین قیمت‌ها به فروش می‌رسد. به همین دلیل است که بازار بزرگ فردوسی به عنوان ارزانترین بازار قشم در بین افراد بومی و گردشگران شناخته می‌شود. در مغازه‌های متنوع این پاساژ بزرگ این اقلام عرضه می‌شود:

  • انواع لباس و پوشاک
  • دوچرخه
  • ماشین شارژی
  • محصولات تزئینی
  • صندل

خریدی به یادماندنی با تور قشم اقامت24

اکثر گردشگران، با هدف تفریح و خرید به جزیره زیبای قشم سفر می‌کنند. جاذبه‌های دیدنی و گردشگری قشم در کنار مراکز خرید متنوع و ارزان قیمت، این شهر را به یکی از بهترین مقاصد تفریحی در ایران، تبدیل کرده است. اگر قصد رفتن به این جزیره شگفت‌انگیز و رویایی را دارید، پیشنهاد ما به شما این است با تورهای گردشگری سفر کنید؛ چراکه می‌توانید علاوه بر تجربه سفری راحت و بی‌دردسر، در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی کنید. رزرو تور قشم اقامت24 ، به شما این امکان را می‌دهد که بهترین تور گردشگری به مقصد قشم را، با توجه به بودجه و اولویت‌های خود انتخاب کنید. برای این کار فقط کافی است، به وبسایت اقامت24 مراجعه کرده و تور گردشگری مورد نظر خود را به صورت آنلاین، رزرو کنید. به این شکل، می‌توانید سفری خاطره‌انگیز و به یادماندنی به این جزیره زیبا داشته باشید. اگر با هدف خرید به قشم سفر می‌کنید، مطمئنا قیمت تور گردشگری برای شما اهمیت زیادی دارد.

عوامل مختلفی در قیمت تور قشم اثرگذارند. در واقع وسیله‌ای که برای رفت‌و‌برگشت انتخاب می‌کنید، محلی که برای اقامت خود در نظر می‌گیرید و تعداد روزهایی که می‌خواهید در سفر باشید، همگی در قیمت تاثیرگذار هستند. طبیعتا هزینه‌ای که برای هتل 5 ستاره پرداخت می‌شود، با هزینه و خدمات یک هتل ۳ ستاره تفاوت دارند. از دیگر عوامل بسیار مهم در قیمت تور قشم، تاریخ و فصلی است که برای سفر در نظر می‌گیرید. چرا که در ایام تعطیلات و عید نوروز که درخواست مردم برای مسافرت زیاد است، هزینه‌ها نیز افزایش پیدا می‌کنند.

سخن پایانی

قشم از جمله مقاصد گردشگری محبوب و پرطرفدار در ایران است که علاوه بر جاهای دیدنی فراوان، مراکز خرید متعددی را نیز در خود جای داده است. اگر با هدف خرید به این شهر زیبا سفر می‌کنید باید با ارزانترین بازار قشم آشنا باشید؛ زیرا خرید از بازارهای ارزان قشم، به شما در تجربه خریدی باکیفیت، به‌روز و مقرون‌به‌صرفه کمک می‌کند. با توجه به استقبال زیاد گردشگران، در این مطلب به معرفی برخی از معروف‌ترین بازارهای ارزان قیمت قشم پرداختیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied