شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

4 تا از جدیدترین و بهترین کتاب هایی که باید بخوانید

خواندن کتاب یکی از بهترین و مفیدترین فعالیت‌هایی است که می‌توانید برای تقویت دانش و توسعه مهارت‌های خود انجام دهید. خواندن کتاب‌ها به شما کمک می‌کند تا دانش خود را در زمینه‌های مختلف گسترش دهید، افکار خود را تحلیل کرده و بهبود بخشید، مهارت‌های خود را تقویت کنید و از زندگی بهتر لذت ببرید. در این مقاله 3 کتاب پرفروش به شما معرفی می شود. جهت خرید کتاب با ارسال رایگان فروشگاه آنلاین بوک دوک در خدمت شماست.

 

 

کتاب تکه هایی از یک کل منسجم

کتاب عمومی « تکه هایی از یک کل منسجم» بر گرفته شده ازکتاب های هنر خوب زندگی کردن، هنر شفاف اندیشیدن ، شفای زندگی و پروژه شادی است . کتاب های امروزه اغلب نوعی مثبت اندیشی کاذب را به خواننده القا میکند اما کتاب تکه هایی از یک کل منسجم اینگونه نیست و نگاهی واقع بینانه نسبت به زندگی دارد.

متن کتاب تکه هایی ازیک کل منسجم ظاهر داستانی ندارد و بیشتر تجربیات شخصی نویسنده است .این کتاب مورد استقبال زیادی از سوی مخاطبان قرار گرفت طوری که در مدت کوتاهی برای بار .پنجم به چاپ رسید

.کتاب تکه هایی ازیک کل منسجم در نه فصل گرد آوری شده است و در رده داستان های خود شناسی قرار دارد که هر کدام به بخش های کوتاه یک تا سه صفحه ای تقسیم شده اند. از بالاترین رده های روابط اجتماعی یک انسان شروع می شود و در نهایت پی به تنهایی بشر می برد.تکه های از یک کل منسجم نشان می دهد که با خودشناسی می توان صمیمیت و روابط پایدارتری را ایچاد نمود. تکه های از یک کل منسجم با واقع نگری از شما می خواهد خودتان را بپذیرید و در نهایت آرامش را بیابید.

 

کتاب مثل خون در رگ های من

مثل خون در رگ های من را ورقی که بزنیم به فهرستی می‌رسیم که بیست نامه را نشان می‌دهد، هر نامه اسم و تاریخ خود را دارد. اسم نامه‌ها جذاب و هیجان‌انگیز است و ما را به پیش‌ روی در کتاب، می‌کشاند.

 

 

نام‌هایی مثل: آیدا، امید و شیشه‌ی عمرم.. آیدا، تپش‌های قلبم؛ آیدای خوب من؛ شک نداشته باش؛ آیدا، خدا و مذهب من و...

آیدا سرکیسیان بعد از گذشت پانزده سال از مرگ شاملو، اجازۀ چاپ و انتشار این نامه‌ها را داد و کتاب مثل خون در رگ های من؛ نامه‌های شاملو به آیدا، جذاب و روح‌ نواز شکل گرفت. شیرینی واژه‌های شاملو و هنرش در ایجاد کلام در کتاب کتاب مثل خون در رگهای من، خواننده را جذب و جادو می‌کند و حتی برای لحظه‌ا‌ی نمی‌توانید کتاب مثل خون در رگهای من را زمین بگذارید. فضاسازی مثل خون در رگ های من ، افکار، احساسات، درون، ذهن و قلب شاملو را نشان می‌دهد و البته شاملو در نامه های شاملو به آیدا، از بعضی مسائل سیاسی و ادبی روز نیز، کمی می‌‌گوید که خالی از لطف نیست... نامه های احمد به آیدا در واقع ما را به بخشی از زندگی و درون شاملو در سال‌های چهل تا پنجاه خواهند برد.

 

کتاب زنانه زیرک

 

این کتاب، یک راهنمای روابط محسوب می‌شود و برای زنانی نوشته شده است که بیش از حد مطیع هستند. عنوان و محتوای کتاب نشان می‌دهد که در ذهن بیشتر خانم‌ها چه می‌گذرد و چرا به زبان آن‌ها جاری نمی‌شود. همه‌ی خانم‌ها از اینکه جلوی مردشان محتاج محبت به نظر برسند خجالت‌زده می‌شوند، تجربه‌ی تعقیب‌شدن توسط مردان هوس‌باز را داشته‌اند و می‌فهمند چه حسی دارد که از آن‌ها سوءاستفاده بشود. این مشکلات برای همه‌ی زنان وجود دارد، چه مجرد و چه متأهل! پس چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند؟ (Why men love bitches) یک تفاوت مهم میان معنای معمول این کلمه با معنایی که در این کتاب مورد نظر است وجود دارد.

قطعاً شخصیتی که مدنظر شری آرگو (Sherry Argov) است، زنی خشک، بی‌عاطفه و بی‌نیاز از دیگران نیست. فردی که شری آن را توصیف می‌کند مهربان، قوی‌، زیرک، ثابت‌قدم و سرزنده است و هرگز دنباله‌روی مردان نیست. این زن به هیچ مردی اجازه نمی‌دهد حتی فکر کند می‌تواند روی او سلطه داشته باشد و هرگاه از خط قرمزی عبور کند، پای تصمیم خود می‌ایستد.

کتاب روانشناسی زنان و ازدواج زنان زیرک به شما می‌آموزد که اعتماد به نفس داشته باشید و مانند زنی قدرتمند از نه گفتن نترسید. کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند اثری جذاب است که با زبانی طنز نکته‌های مهمی را در اختیارتان قرار می‌دهد و با تلنگرهایی که می‌زند باعث می‌شود به اصل خود که همان زنی زیرک و قدرتمند است بازگردید، آن هم نه به خاطر جلب توجه مردان، بلکه برای لذت بردن از زنانگی و آزادگی.

 

کتاب مغازه خودکشی

مغازه خودکشی یک فانتزی سیاهِ تکان‌دهنده است. این رمان اثری از ژان تولی، نویسنده، طراح و کارگردان فرانسوی است که در سال ۱۹۵۳ به دنیا آمد. این رمان معروف‌ترین اثر ژان تولی است که در سال ۲۰۰۷ منتشر شد و تاکنون به بیش از بیست زبان ترجمه شده است.

رمان مغازه خودکشی از درخشان‌ترین آثار فانتزی سیاهی است که در دو دهه گذشته در جهان نوشته شده است. در سراسر کتاب حضور متراکم مرگ وجود دارد و در مقابل تلاش برای ساختن امید به زندگی، نبردی نمادین و مملو از شوخی‌های ظریف را به وجود آورده است.

 

درباره کتاب مغازه خودکشی:

این کتاب رمان خارجی درباره خانواده تواچ و کسب‌وکار منحصربه‌فرد آن‌هاست. خانواده تواچ مغازه‌ای با این شعار دارند: «آیا در زندگی شکست خورده‌اید؟ لااقل در مرگ‌تان موفق باشید.» مغازه آن‌ها که مغازه خودکشی نام دارد، به افرادی که قصد خودکشی دارند خدمات ارائه می‌دهد. خانواده تواچ حتی به مشتریان خود مشاوره خودکشی هم می‌دهند و انواع و اقسام روش‌های مختلف برای پایان دادن به زندگی فلاکت‌بارشان را به آن‌ها پیشنهاد می‌کنند.

رمان در زمان و مکان نامشخصی اتفاق می‌افتد. اما چیزی که مشخص است، این است که ناامیدی فراگیر شده و بیشتر مردم دلیلی برای زنده بودن ندارند. شاد بودن و خندیدن از عجیب‌ترین چیزها به شمار می‌رود و آمار خودکشی بسیار بالا است. در این میان، مغازه خودکشی به خود افتخار می‌کند که به آدم‌ها کمک می‌کند تا از شر زندگی راحت شوند.

فروشگاه کتاب بوک دوک یکی از بهترین و پرتنوع ترین فروشگاه های خرید کتاب آنلاین و نوشت افزار در کرج می باشد.تنوع بالای کالا ها در کتاب، نوشت افزار و همچنین قلم نفیس از مزایای فروشگاه بوک دوک می باشد .خدماتی که این فروشگاه به شما عزیزان در زمینه کتاب ارائه می دهد در مباحثی مانند کتاب فلسفه، منطق، تاریخ ایران و جهان، فرهنگ و اقتصاد، روانشناسی رشد و روانشناسی موفقیت، سینما و تئاتر، فلسفه هنر، معماری و طراحی با جدید ترین کتاب های روز و در انواع نشرها می باشد . با خرید کتاب آنلاین از فروشگاه کتاب بوک دوک میتوانید کتاب ها را با بهترین و مناسب ترین قیمت خریداری نمایید و مشتری همیشگی بوک دوک شوید و همچنین با خرید آنلاین کتاب از سایت خرید کتاب ما به صورت غیر حضوری در وقت و هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied