شمانیوز
شما نیوز

نصرالله: شلیک موشک فجر-5 به تل‌آویو نشانگر صلابت و قدرت مقاومت است

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):دبیر کل حزب‌الله لبنان طی سخنانی گفت شلیک موشک فجر-5 به تل‌آویو نشانگر صلابت و قدرت نیروهای مقاومت است.  

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان به مناسبت آغاز محرم‌الحرام طی سخنرانی گفت روز گذشته شاهد حمله وحشیانه اسرائیل علیه نوار غزه بودیم. این حمله با ترور «احمد الجعبری» آغاز شد و در پی آن تعداد دیگری را نیز به شهادت رساند و تعدادی را مجروح کرد.

وی در ادامه این سخنرانی گفت: به برادرانمان در فلسطین به دلیل شهادت این رهبر فلسطینی تسلیت و تبریک می‌گوییم.

دبیر کل حزب‌الله لبنان افزود: ساده‌ترین اقدام آن است که حملات اسرائیل به نوار غزه را محکوم و تاکید کنیم که این حملات باید متوقف شود و باید تمامی کشورهای عربی، اسلامی و تمامی آزادگان جهان در کنار غزه و مقاومت بایستند.

سید حسن نصرالله گفت: در نوار غزه،‌ مقاومت است که با شجاعت،‌حکمت و قدرت بوده و دارای توانایی مقابله با این رویداد تعیین کننده است.

وی به اقدام امروز نیروهای مقاومت در شلیک موشک فجر-5 به تل‌آویو اشاره کرد و گفت: شلیک موشک‌های فجر-5 به سوی تل‌آویو، نشانگر صلابت و قدرت نیروهای مقاومت است.

دبیر کل حزب‌الله لبنان در ادامه به آغاز حملات علیه نوار غزه توسط اسرائیل اشاره کرد و گفت: اسرائیل برای آغاز جنگ و حملات نیازمند دستاویزی نبوده و زمانی که مصلحت انتخاباتی و سیاسی وجود داشته باشد اقدام به حمله می‌کند

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied