شمانیوز
شما نیوز

الهام چرخنده

الهام چرخنده این بازیگر را خیابونی خواند | ادبیات تند و زدنده الهام چرخنده خون آدم را به جوش می آورد

نیلوفر پارسا در سریال آوای باران با الهام چرخنده همبازی بود و سکانس های مشترک بسیاری با یکدیگر داشتند. او در خصوص تحولات الهام چرخنده و تجربیاتی که با ایشان در ساخت آوای باران داشت گفت : تجربه کار با الهام چرخنده برای من جالب بود و گذشت!

الهام چرخنده این بازیگر را خیابونی خواند  |  ادبیات تند و زدنده الهام چرخنده خون آدم را به جوش می آورد

به گزارش شمانیوز :نیلوفر پارسا خاطره ای را در برخورد با  الهام چرخنده تعریف کرد. وی گفت : عوامل و بازیگران این سریال به برنامه ای در یکی از استان ها رفته بودیم که یک سری دلخوری و ناراحتی هایی با خانم چرخنده برای من رخ داد که هیچ وقت نتوانستم فراموشش کنم! در آن دوران سنم کمتر بود و کمی از این اتفاق اذیت شدم. چندی قبل فرزند الهام چرخنده اعلام کرده بود که مادری به نام الهام چرخنده ندارد. فرزند الهام چرخنده در یک پست جدید توضیحاتی ارئه داده است. فرزند الهام چرخنده از همسر دومش فرشید نوابی است. در ادامه پست اینستاگرامی فرزند الهام چرخنده را مشاهده میکنید.

نیلوفر پارسا خاطره ای را در برخورد با الهام چرخنده تعریف کرد. وی گفت : عوامل و بازیگران این سریال به برنامه ای در یکی از استان ها رفته بودیم که یک سری دلخوری و ناراحتی هایی با خانم چرخنده برای من رخ داد که هیچ وقت نتوانستم فراموشش کنم! در آن دوران سنم کمتر بود و کمی از این اتفاق اذیت شدم.

اتفاق از آن جایی بود که کسی که میومد سمت من برای عکس یا امضا گرفتن، خانم بازیگر پیشکسوت ناراحت می شد و واکنش های منفی در جمع نشان داد الهام چرخنده در جمع گفت :" بازیگر از خیابان جمع کرده اید و جلوی دوربین نشاندید که در کنار ما قد بکشند و معروف شوند؟" به هر حال این سریال در آن دوران بسیار دیده شد و بازیگران جوان آن خیلی طرفدار داشتند. یک روز در هتل گریه می کردم و به خاطر اذیت ها و لحظات تلخش از آمدن خود پشیمان بودم. از آن جا که برگشتیم همه چیز تغییر کرد ، الهام چرخنده هم تغییر کرد ، اما این تصمیم جدیدی بود که ایشان گرفت. به هر حال هر تغییری در زندگی تبعاتی دارد و ایشان تبعات آن را می‌بینند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied