شمانیوز
شما نیوز

وزیر فرهنگ:

حضور پرشور مردم، گامی بزرگ برای آینده ایرانی آباد است

​محمدمهدی اسماعیلی ضمن قدردانی از حضور مردم و هنرمندان پای صندوق‌های رای، حضور پرشور مردم را گامی بزرگ برای ساختن ایرانی آباد دانست.

حضور پرشور مردم، گامی بزرگ برای آینده ایرانی آباد است

به گزارش شمانیوز، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران در شعبه صندوق رای ویژه اصحاب فرهنگ و هنر در تالار وحدت، اظهار کرد: امروز دوباره مردم ایران اسلامی روزی بزرگ و حماسی دیگری را رقم زده و به صحنه آمدند و شکوه تاریخی مجددی را خلق کرده‌اند. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه ضمن تقدیر از اصحاب هنر و رسانه گفت: تالار وحدت در این دوره از انتخابات، به مکانی برای نشان دادن اتحاد جامعه روشنفکری ایران تبدیل شده است. البته هنرمندان ایرانی همیشه پیشتاز این وحدت و انسجام در کشوره بوده اند. 

اسماعیلی افزود: حضور پرشور مردم و هنرمندان در مقابل دوربین‌های داخلی و خارجی در تالار وحدت عظمت و بزرگی دیگری را به نمایش گذاشت. 

وی ادامه داد: از استاندار تهران و وزارت کشور تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدواریم این روز وحدت آفرین و انسجام ساز، تبدیل به قدمی بزرگ برای ایران قوی باشد. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان تصریح کرد: حضور امروز اهالی فرهنگ و هنر در پای صندوق‌های رای نشان از جدایی ناپذیری این اهالی با مردم ایران و انقلاب دارد. جامعه هنری جزیی جدایی ناپذیر جامعه ایران است.  

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied