شمانیوز
شما نیوز

محمدرضا گلزار

کی فکرشو می‌کرد محمدرضا گلزار این همه زن زلیل باشه | ظرف شستن محمدرضا گلزار در خانه

محمدرضا گلزار در یک برنامه تلویزیونی ادعا کرده است که کمک همسرش در خانه ظرف می‌شورد.

کی فکرشو می‌کرد  محمدرضا گلزار این همه زن زلیل باشه  |  ظرف شستن محمدرضا گلزار در خانه

به گزارش شمانیوز؛ محمدرضا گلزار مجری برنامه مسابقه پانتولیگ از یکی از شرکت کنندگان مرد این مسابقه می پرسد که«چقدر در کارهای خانه به خانمت کمک می کنی؟ » و آقای شرکت کننده می‌گوید: به آشپزی علاقه دارم و هر وقت بگه انجام میدم ». محمد رضا گلزار در واکنش به این صحبت می‌گوید:این که دلیل نمیشه تو به آشپزی علاقه داری، کاری که علاقه نداری رو بگو چقدر انجام میدی آقای شرکت کننده در پاسخ مجری پانتولیگ اظهار می کند:« در خانه ظرف می شویم سپس محمد رضا گلزار در این مسابقه می گوید که من هم این کار را می کنم و اشکالی ندارد!

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار و همسرش آیسان آقاخانی

رضا گلزار و آیسان آقا خانی همسر او در خرداد ماه 1402 ازدواج کردند. آقای بازیگر در خرداد ماه 1402 با انتشار ویدئویی از مراسم عروسیش در صفحه مجازی خود خبر از ازدواجش را داد، مراسم عروسی گلزار در یکی از مجلل‌ترین باغ تالارهای تهران برگزار شد. پس از اینکه رضا گلزر، ازدواج خود را فاش کرد، وضعیت غریب طرفداران او بعد از ازدواج بازتاب گسترده داشت.

همسر رضا گلزار، آیسان آقاخانی متولد 1376 و اهل زنجان است، آقای بازیگر هیچ عکسی از همسرش در صفحه خود منتشر نکرده است. عده ای معتقد هستند که پدر آیسان تاجر می باشد و وضع مالی بسیار خوبی نیز دارد، اما در برخی محافل نیز از ایشان به عنوان کارمند بیمه یاد می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied