شمانیوز
شما نیوز

نگار فروزنده

قیافه نگار فروزنده قبل عمل ببینی متحیر می‌شوی | نگار فروزنده این چیزی نیست که الان است

عکسی از نگار فروزنده قبل و بعد عملش را در ادامه مشاهده می‌کنید و در این عکس شاهد تغییر قیافه شدید خانم بازیگر هستیم.

قیافه نگار فروزنده قبل عمل ببینی متحیر می‌شوی | نگار فروزنده این چیزی نیست که الان است

به گزارش شما نیوز؛ عکسی از  نگار فروزنده  قبل و بعد از عمل زیبایی در فضای مجازی منتشر شده است که حاکی از تغییر قیافه شدید این بازیکن دارد.  نگار فروزنده  متولد 3 تیر 1357 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است این بازیگر از جمله بازیگر کم حواشی محسوب می شود. نگار فروزنده  تحصیلکرده مقطع دیپلم رشته انسانی می باشد که اولین بار در 14 سالگی جلوی دوربین رفت حالا در آشپزی تبحر دارد و برای دل خود عکاسی می کند. نگار فروزنده  نگار در شهر شمیرانات تهران به دنیا آم و دو برادر بنام های کیوان و احسان دارد ، پدرش شغل آزاد و مادرش خانه دار است. درادامه عکسی از نگار فروزنده بازیگر سینما و تلویزیون قبل عملش مشاهده می کنید: 

نگار فروزنده

علت کم کاری نگار فروزنده 

نگار فروزنده با اینکه پیشرفت خوبی را در عرصه بازیگری داشت اما سال های زیادی را از این عرصه جا ماند.او علت کم کاری های خود را در عرصه بازیگری، فوت پدر، وضع مالی بد سینما، وسواس در انتخاب نقش عنوان نموده است.

نگار فروزنده

برخلاف شایعاتی که در مورد عمل زیبایی نگار فروزنده در فضای مجازی منتشر شد، او به جز عمل بینی که به دلیل تصادف و شکستگی انجام شد، عمل زیبایی دیگری انجام نداده است و براساس گفته هایش از چهره خود راضی بوده و دلیلی برای این کار نمی بیند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied