شمانیوز
شما نیوز

فال تاروت | فال تاروت روزانه

فال تاروت روزانه | فال تاروت فردا چهار شنبه 8 فروردین 1403 را اینجا بخوانید

درخبر زیر فال تاروت فردا چهارشنبه 8 فروردین 1403 را بخوانید.

فال تاروت روزانه | فال تاروت فردا چهار شنبه 8 فروردین 1403 را اینجا بخوانید

​به گزارش شمانیوز :فال تاروت یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین روش‌های پیش‌بینی آینده است که از کارت‌های تاروت برای تفسیر و پاسخ به سوالات و ترکیب کشف می‌شود.در فال تاروت، هر کارت دارای معنای خاصی است که با استفاده از آن می‌توانیم درک بهتری از آینده خود پیدا کنیم و پاسخ‌هایی برای سوالات شخصیمان دریافت کنیم.استفاده از فال تاروت از جذابیت خاصی برخوردار است و معمولا در جلساتی با دسته‌بندی کارت‌ها و تفسیر آنها صورت می‌گیرد.فال تاروت می‌تواند یک ابزار کاربردی برای کشف نیازها، تحولات و چشم‌انداز آینده ما باشد و به ما کمک کند تا بهترین تصمیمات را برای زندگی خود بگیریم.در ادامه فال تاروت فردا چهارشنبه 8 فروردین 1403 را بخوانید. 

فروردین

کارت تاروت: کارت ملکه جام

فروردینی ماهی جان، از شما خواسته می شود که استاد دوست داشتنی یکپارچگی عاطفی باشید. شما نمی خواهید عزیزان یا هم تیمی هایتان از خود راضی یا وابسته شوند، گویی که می توانند بدون توجه به نیازهای شما، حمایت شما را بدیهی بدانند. آگاهی از عشق به عنوان دادن و دریافت آزادانه را در خود پرورش دهید. در این فرآیند، به روشن شدن تفاوت مهم بین دریافت انرژی و مصرف آن کمک کنید. اجازه ندهید که تمایل شما برای دادن سوء تفاهم یا سوء استفاده قرار گیرد، انگار که این یک ضعف است.

اردیبهشت

کارت تاروت: کارت ملکه شمشیر

اردیبهشت ماهی، این زمان خوبی برای اثبات شخصیت خود است. مواقعی در زندگی وجود دارد که هیچکس نمی تواند به خوبی شما از شما مراقبت کند. احساسات گرایی را کنار بگذارید و اقدام کنید. برای خودت تصمیمات مهم بگیر چون بستگی به خودت داره. شما داور نهایی هستید

خرداد

کارت تاروت: کارت ستاره

خرداد ماهی عزیز، از روزمرگی خود بلند شوید و با الهی ارتباط برقرار کنید. اکنون دوره ای برای تفکر آرام است. به صدای درون گوش دهید. هر چیزی که با این ارتباط تداخل داشته باشد، ممکن است در حال حاضر بهترین منافع شما را تامین نکند.

تیر

کارت تاروت: کارت دو چوبدست

تیرماهی جان، وضعیت خود را با صبر و خویشتن داری ارزیابی کنید. مدیتیشن، تماشای موقعیت و مشاهده نیروها در کار را ادامه دهید. در برخی مواقع اطلاعات کافی برای مشاهده واضح خواهید داشت. فرآیند تصمیم گیری به پایان خواهد رسید و انتخاب مشخص خواهد شد.

مرداد

کارت تاروت: کارت شش سکه

مرداد ماهی، شما در موقعیتی هستید که اگر بخواهید سخاوتمند باشید. شما باید دائماً نیت خود را بررسی کنید تا در ازای آن چیزی انتظار نداشته باشید. حتی یک دقیقه هم از این که به کسی لطفی کرده اید، احساس غرور نکنید. در حقیقت کاری که شما انجام می دهید بازپرداخت یک بدهی قدیمی به کسانی است که به عنوان مربی شما خدمت کرده اند.

شهریور

کارت تاروت: کارت ستاره

شهریور ماهی، ستاره بیشتر به عنوان کارت امید تاروت شناخته می شود. در خواندن، این نماد ممکن است یادآوری باشد که رویاهای ما در نهایت به زندگی خواهند رسید. تمامیت آن پیامی قدرتمند و دلگرم کننده از سوی جهان هستی است که می گوید: بله! شما می توانید این کار را انجام دهید. فقط برخیز و به آنچه در انتظارت است نگاه کن. این زمانی است که امید از درون شکوفا می شود و هوش ناب در همه جهات تابش می کند. کائنات به شما دانش و اطمینان می دهد و تضمین می کند که همه چیز به سمت بهتر شدن پیش خواهد رفت. در نهایت. این کارت معمولاً یک نقطه عطف را نشان می دهد - حتی قبل از به ثمر نشستن کامل آن، می تواند چیزی مثبت یا پربار را به همراه داشته باشد. این نشان می دهد که همه چیز به زودی روشن تر خواهد شد و آینده چشم اندازهای منصفانه تر از آنچه انتظار می رود خواهد داشت. برای کسانی که در سفر معنوی یا خوددرمانی خود هستند، این کارت تشویقی است تا با انگیزه بمانند، در لحظه زندگی کنند و باور داشته باشند که همه چیز به دلیلی اتفاق می‌افتد و به موقع اتفاق می‌افتد، البته تا زمانی که خیلی محکم به ایده خود نچسبید. از یک جدول زمانی یا زندگی بر اساس جدول زمانی محدودی که توسط دیگران تعیین شده است - زیرا ممکن است باعث ناامیدی و احساس قربانی شدن شود.

فال تاروت

مهر

کارت تاروت: کارت چهار چوبدست

مهرماهی عزیز، هنگامی که شما بر اساس یک دیدگاه مشترک عمل می کنید، اثرات بسیار گسترده ای خواهد داشت. شور و شوق شما بینش شما را تقویت می کند، که با احتمالات شکوفا می شود. همانطور که آزادانه‌تر آنچه را که در ذهن و قلبتان است به اشتراک می‌گذارید، دیگران خود را در بینش شما خواهند دید، بنابراین شما به طور طبیعی تأیید، حمایت، کمک و فراوانی دریافت می‌کنید. شما به روش خودتان به یک نیاز جهانی پاسخ می دهید.

آبان

کارت تاروت: کارت پنج جام

آبان ماهی ها، برای تغییر الگوهای گذشته اقدام کنید. اگر چیزی واقعاً مال شما باشد، نمی توان آن را از دست داد. وقتی احساس از دست دادن را تجربه می کنید، ممکن است به دلیل یک وابستگی عاطفی نامناسب باشد. اگر چیزهایی را وعده می دهید که نمی توانید انجام دهید، ممکن است خودتان را برای دنبال کردن ناامیدی آماده کنید. در بها دادن به توانایی های خود، مجبور می شویم با محدودیت های خود روبرو شویم. قدردان باشید که با افتادن جام ها، فقط سه تا از پنج جام را از دست دادید. دو تا هنوز دست نخورده، بکر و پر از انرژی مقدس هستند. به عقب نشینی نچسبید. روی پتانسیل تمرکز کنید.

آذر

کارت تاروت: کارت دو جام

آذر ماهی جان، زندگی عاطفی، روانی و معنوی شما مانند بهار در حال تسریع است. چیزی برای از دست دادن ندارید و همه چیز برای بدست آوردن دارید. زندگی یک بازی رابطه است. این یک امتیاز بزرگ است که با دیگرانی که بسیار مکمل و سازگار هستند به اشتراک بگذارید.

دی

کارت تاروت: کارت امپراطور

دی ماهی عزیز، شما عقل و قدرت لازم برای رسیدن به اهداف خود را دارید. شما توانایی های لازم را دارید تا مرجع نهایی باشید. این موقعیت فرصتی است برای نشان دادن شایستگی و مهارت خود. با اعتماد به نفس کسی که می داند چگونه از تجارت مراقبت کند، عمل کنید.

بهمن

کارت تاروت: کارت دو سکه

بهمن ماهی عزیز، صبورانه منتظر بمانید تا شرایط خود را حل کنند. از خود بپرسید - آیا هنوز همه حقایق وارد شده اند؟ یا سکه هنوز در هوا می چرخد؟ در اینجا نیازی به تصمیم گیری یا اقدامات زودهنگام نیست. فقط زمانی عمل کنید که بتوانید با یک قلب و ذهن یکپارچه این کار را انجام دهید.

اسفند

کارت تاروت: کارت جادوگر

اسفند ماهی ها، خلاق باشید و باز بمانید - امکانات شما بی پایان است. لازم نیست همه را از نظر عقلانی درک کنید. علاوه بر این، شهود تک تک شما در سوراخ است. به چیزی که درست در مقابل شماست، خود به خود پاسخ دهید. دلیلی وجود ندارد که خود را عقب نگه دارید. تمایلات طبیعی شما دقیقاً همان چیزی است که لازم است، و زمان بندی هوشمندانه و استایل زیبای شما به رفع هر گونه ناهنجاری کمک می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied