شمانیوز
شما نیوز

فال تاروت

فال تاروت روزانه | فال تاروت فردا شنبه 11 فروردین 1403 را اینجا بخوانید

فال تاروت فردا شنبه 11 فرردین 1403 را در خبر زیربخوانید.

فال تاروت روزانه | فال تاروت فردا شنبه 11 فروردین 1403 را اینجا بخوانید

به گزارش شمانیوز :فال تاروت یک سیستم پیش‌بینی و طالع‌بینی است که از کارت‌های تاروت برای دادن پاسخ‌ها و روشن کردن ابهامات استفاده می‌کند.در فال تاروت، هر کارت تاروت نمادی خاص دارد که با ترکیب کارت‌ها و تفسیر آنها، می‌توان پاسخی به سؤال‌ها و ارائه نظریه‌ها و پیش‌بینی‌ها ارائه داد.فال تاروت یک سرگرمی عمیق است که الهام بخشی برای شناخت خود، بررسی روابط و درک عمیق‌تر مسائل زندگی است.تفسیر کارت‌های تاروت وجود داشته و در طول تاریخ تحت تأثیر بسیاری از فرهنگ‌ها و سنت‌ها قرار گرفته است، همچنین فال تاروت به عنوان یک ابزار برای درک نیازها و آرزوهای شخصی نیز استفاده می‌شود.در ادامه فال تاروت فردا شنبه 11فروردین 1403 را بخوانید. 

متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت عشاق معکوس

فروردینی ماهی جان، شما نمی توانید به حالت قبل برگردید. به همان اندازه که دوست دارید به یک سابق برگردید و از جایی که همه چیز متوقف شد ادامه دهید، غیرممکن است. شما هر دو تغییر کرده اید و این می تواند بهترین چیز برای آشتی آینده شما باشد. می توانید دوباره شروع کنید و یاد بگیرید که چگونه بهتر از قبل عشق بورزید.

متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت چهار چوبدست

اردیبهشت ماهی، می توانید از جایی که هستید شروع کنید. مدیریت تغییر با یک تصمیم آغاز می شود. با صداقت در مورد وضعیت فعلی شروع کنید. تغییر زمان می برد و ممکن است در ابتدا آنطور که می خواهید ثابت نباشید. اما با هر قدم به عقب می توانید دو قدم دیگر به جلو ببرید. با گذشت زمان می توانید به هدف خود برسید.

متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت ده سکه

خرداد ماهی عزیز، فراوانی می تواند به اشکال مختلف باشد. ممکن است متوجه شوید که داشتن زمان بیشتر به شما احساس فراوانی می دهد، بنابراین می توانید کارهایی را که می خواهید انجام دهید. اگر مشتاق دوستان هستید، ممکن است در این روز با افراد جدیدی آشنا شوید. شما به راحتی می توانید آنچه را که نیاز دارید جذب کنید، پس اقدام کنید

برای متولدین تیر

کارت تاروت: کارت نه جام

تیرماهی جان، تحقق عاطفی مهم است. امروز کاری را انجام دهید که دوست دارید انجام دهید. با افرادی معاشرت کنید که به شما احساس خوبی می دهند. وقتی زندگی ایمان شما به مثبت اندیشی را به چالش می کشد، تمام چیزهای شگفت انگیزی را که در صورت انتخاب می توانید در زندگی خود داشته باشید را به خود یادآوری کنید.

 متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت ستاره

مرداد ماهی، درست زمانی که فکر می کنید دنیا دیوانه شده است، ممکن است بارقه کوچکی از امید پیدا کنید. ممکن است متوجه شوید که ستاره ها در یک راستا قرار می گیرند یا فرد مناسبی وارد زندگی شما می شود. همه چیزهایی که نیاز دارید برای شما وجود دارد، و باید از فرصت استفاده کنید و زمانی که رسید از آن استفاده کنید. غرور را کنار بگذارید.

 متولدین شهریور

کارت تاروت: کارت مرد به دار آویخته

شهریور ماهی، شما فقط می توانید خیلی کارها را انجام دهید، اما پاداش این است که بدانید تمام تلاش خود را صرف هدفی کرده اید که برای شما معنی مهمی داشت. در این لحظات چیزهای عمیقی در مورد خود یاد می گیرید. شما شجاعت، قدرت درونی خود و اینکه چقدر قلب بزرگی برای دیگران دارید کشف می کنید.

 متولدین مهر

کارت تاروت: کارت شوالیه چوبدست

مهرماهی عزیز، می توانید در جایی که کاشته اید رشد کنید یا می توانید به مکان جدیدی سفر کنید تا ببینید آیا یک محیط متفاوت می تواند به شما کمک کند تا فرصت های بهتری به دست آورید. گاهی اوقات، شما به همه چیزهایی که قرار است در یک مکان خاص به دست آورید، دست یافته اید، و تنها راه پیشرفت این است که به جایی بروید که در آن مهارت های شما مورد نظر و بیشتر مورد نیاز است.

 برای متولدین آبان

کارت تاروت: کارت ارابه

آبان ماهی ها، بدترین چیز پشت سر شماست هنگامی که چالش برانگیزترین بخش رابطه خود را پشت سر گذاشتید، عشق به راحتی برای شما جاری می شود. شما می توانید متعهد بمانید و در آنجا بمانید. با گذشت زمان و صبر، پیوند شما می تواند به آن چیزی تبدیل شود که امیدوار بودید.

 متولدین آذر

کارت تاروت: کارت نه شمشیر

آذر ماهی جان، نگرانی در مورد یک دوست می تواند بسیار استرس زا باشد، به خصوص زمانی که احساس درماندگی می کنید. ممکن است نتوانید آنطور که می خواهید یا می خواهید پول یا حمایت کنید. اما شما می توانید دست خود را بگیرید، گوش دهید و نشان دهید که به آن اهمیت می دهید.

متولدین دی

کارت تاروت: کارت پاپ بانو

دی ماهی عزیز، لازم نیست هر فردی افکار شما یا احساس شما را بداند. اشکالی ندارد که احساسات خود را برای خود نگه دارید. جذابیت مرموز شما می تواند یک کفن محافظ باشد. این به شما امکان می دهد زمانی که مطمئن نیستید می توانید شفاف و باز باشید، فهیم بمانید و از اشتباه کردن در اعتماد اجتناب کنید.

 متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت اعتدال معکوس

بهمن ماهی عزیز، ممکن است چیزی کمی احساس کند. شما حتی ممکن است ندانید مشکل چیست یا چرا در یک فانک هستید. ممکن است در مورد یکی از اعضای خانواده یا یک موقعیت خاص استرس و اضطراب زیادی داشته باشید. در این مدت، بهتر است انتخاب های عجولانه انجام ندهید یا بدون برنامه ریزی و فکر کردن به راه حل خود، کارها را انجام ندهید.

متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت ملکه جام معکوس

اسفند ماهی ها، زمانی که کارهایی را انجام می دهید که به انرژی معنوی زیادی نیاز دارند، مراقبت از خود مهم است. نیازهای عاطفی تان را سرلوحه کار قرار ندهید. در عوض، به آنها تمایل داشته باشید. همان مراقبتی را که نسبت به دیگران انجام می دهید به خودتان بدهید. اشکالی ندارد که زندگی پرمشغله را به حالت تعلیق در آورید تا بتوانید نیازهای عاطفی خود را بازیابی کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied