شمانیوز
شما نیوز

دکتر مرتضی بانک از تولید و تعمیر انواع شناورها در کارخانه مدکندآلوی قشم بازدید کرد

مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور به اتفاق رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از تولید و تعمیر انواع شناورهای فایبرگلاس، آلومینیومی و فولادی در کارخانه شناورسازی مدکندآلوی قشم بازدید کرد.

دکتر مرتضی بانک از تولید و تعمیر انواع شناورها در کارخانه مدکندآلوی قشم بازدید کرد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم؛ دکتر مرتضی بانک وهیات همراه  روز چهارشنبه در بازدید از این کارخانه از بکارگیری نیروهای بومی و اشتغالزایی در جهت کمک به تولید ملی و ارتقای سطح کیفی و کمی صنعت کشتی سازی در منطقه ابراز رضایت کردند.

 

مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور در این بازدید ساخت دهها فروند انواع شناور را در این کارخانه غرورانگیز خواند و با تشکر از تلاش های مدیریت و کارکنان این مجموعه تولیدی، نقش آنها را در رونق اقتصادی و خودکفایی کشور و جزیره قشم ستود.

 

گفتنی است شرکت تعاونی شناورسازی مدکندآلوی قشم با هدف تولید و تعمیر انواع شناورهای فایبرگلاس، آلومینیومی و فولادی با به کارگیری نیروهای بومی و اشتغالزایی در جهت کمک به تولید ملی، ارتقای سطح کیفی و کمی صنعت کشتی سازی در منطقه در سال 1385 تاسیس شد.

 

کارخانه این شرکت  در زمینی به مساحت پنج هکتار در جزیره قشم، منطقه کندآلو احداث شده و با اشتغالزایی 200 نیروی کارمستقیم و 500 نیروی کارغیرمستقیم ظرفیت ساخت 100 فروند شناور زیر 30 تُن را در سال داراست و تاکنون حدود چهارشناور 158 نفره الماس، 21 فروند شناور آذرخش و ٤٠٠ فروند شناور فایبرگلاس مسافری و تفریحی  را در منطقه آزاد قشم ساخته است.

 

دکتر مرتضی بانک مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور و هیات همراه  صبح چهارشنبه برای شرکت در آیین های بهره برداری، کلنگ زنی و بازدید از پروژه های نفتی، عمرانی و تولیدی وارد جزیره قشم  شد و از سوی حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مورد استقبال قرار گرفت.

 

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied