شمانیوز
شما نیوز

رونالدو

النصر با وجود رونالدو حذف شد

النصر با شکست برابر العین در ضربات پنالتی، از دور رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت.

النصر با وجود رونالدو حذف شد

به گزارش شمانیوز؛  اولین دیدار از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، یک مسابقه بسیار جذاب و پر گل بود که با پیروزی العین به پایان رسید. پس از برتری سه بر دو النصر در وقت‌های قانونی، دو تیم در مجموع سه بر سه مساوی شدند و کار به وقت‌های اضافه کشیده شد که در آن نیز بازی چهار بر سه و در مجموع چهار بر چهار شد و بالاخره نماینده امارات در ضربات پنالتی موفق به پیروزی مقابل یاران رونالدو شد.

این بازی با دو شوک غیرمنتظره از سوی میهمان همراه شد. روی پاس در عمق تماشایی کاکو، توپ به سفیان رحیمی رسید و او با فرار از پشت خط دفاعی النصر، با یک ضربه دقیق، توپ را وارد دروازه میزبان کرد و گل نخست بازی را به ثمر رساند.

عملکرد خوب سفیان رحیمی ادامه داشت. این بار پاس ماتیاس پالاسیوس به بازیکن مراکشی رسید و او با یک شوت دیدنی به گوشه دروازه، بازی را دو بر صفر کرد تا استادیوم الاول پارک غرق در سکوت شود.

اما ریمونتادای النصر از وقت‌های اضافی نیمه نخست آغاز شد. روی اشتباه عجیب و غریب خالد عیسی و خروج او از دروازه، سادیو مانه توپ را به عبدالرحمن غریب سپرد و او اختلاف را کاهش داد.

در دقیقه ۵۱ و روی حرکت خوب اوتاویو، کار به تساوی کشیده شد. شوت او از زاویه بسته و سمت راست، روی اشتباه مرگبار خالد عیسی وارد دروازه شد تا بازی ۲ بر ۲ شود. دقایقی بعد نیز رونالدو مقابل دروازه خالی یک فرصت فوق العاده را به شکل عجیبی از دست داد.

موقعیت‌های النصر در دقیقه ۷۲ جواب داد. این تیم صاحب یک ضربه کاشته شد که ارسال الکس تلس مستقیم و باز هم روی اشتباه خالد عیسی به گل تبدیل شد تا النصر سه بر دو پیش افتاده و بازی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت سه بر سه شود. بازی در پایان ۹۰ دقیقه با همین نتیجه به پایان رسید تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در دقیقه ۹۸ و روی حرکت عجیب و غریب أیمن یحیی و برخورد استوک‌های او با بدن بندر الاحبابی منجر به یک کارت زرد برای او شد، ولی داور پس از بازبینی صحنه توسط VAR، رنگ کارت را به قرمز تغییر داد و او را از زمین بازی اخراج کرد.

روی اشتباه عجیب راغد نجار، العین در دقیقه ۱۰۳ به گل رسید. ارسال ماتیاس پالاسیوس با مهار ناقص سنگربان النصر همراه شد. توپ ابتدای روی تیر فرود آمد و سپس مقابل سلطان الشمسی قرار گرفت که چهار دقیقه قبل به میدان آمده بود و او به راحتی دروازه را باز کرد.

در شرایطی که تصور می‌شد العین از فرصت ۱۰ نفره شدن میزبان استفاده کرده و بازی را کنترل کند، اما اینگونه نشد و روی یک ارسال به روی دروازه و خطای جمعه به روی رونالدو، احمد الکاف به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید که خود رونالدو پشت توپ ایستاد و آن را وارد دروازه کرد.

در نهایت بازی با پیروزی چهار بر سه النصر به پایان رسید و دو تیم در نتیجه چهار بر چهار به تساوی رسیدند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

    * مارسلو بروزویچ پشت نخستین ضربه پنالتی ایستاد که خالد عیسی موفق شد دست بازیکن کروات را بخواند و ضربه او را مهار کند.

* سفیان رحیمی نخستین پنالتی العین را زد که او با یک ضربه زیبا به مرکز دروازه تیمش را پیش انداخت.

 * الکس تلس دومین پنالتی النصر را نواخت که ضربه این بازیکن چپ پا به تیرک برخورد کرد و او نیز ضربه خود را هدر داد.

* پنالتی دوم العین توسط کاکو زده شد که او نیز موفق شد توپ را وارد دروازه کند.

* فوق ستاره پرتغالی برای زدن پنالتی سوم العین پشت توپ ایستاد تا طلسم گل نشدن پنالتی‌های تیمش را بشکند که ضربه او با وجود تشخیص درست خالد عیسی وارد دروازه شد.

* این بار سلطان الشمسی پشت توپ ایستاد که او نیز موفق شد با فریب راغد نجار ضربه‌اش را به گل تبدیل کند.

* چهارمین ضربه پنالتی النصر توسط اوتاویو زده شد که او نیز توپ را به بیرون فرستاد تا العین به پیروزی برسد.

بدین ترتیب العین در ضربات پنالتی موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد تا راهی دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود و به مصاف برنده دیدار الهلال و الاتحاد برود.

در پایان مسابقه نیز، پس از شادی اعضای تیم العین بابت صعود به دور بعد، بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیر شدند که در نهایت پس از پادرمیانی‌های صورت گرفته، این غائله ختم به خیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied