شمانیوز
شما نیوز

استقلال | پرسپولیس

استقلالی که پرسپولیسی شد | مهاج استقلال به پرسپولیس قرارداد بست

مرتضی تبریزی، مهاجم سابق باشگاه استقلال در خصوص ماجرای قراردادش با پرسپولیس توضیحاتی را ارئه کرد.

استقلالی که پرسپولیسی شد | مهاج استقلال به پرسپولیس قرارداد بست

 به گزارش شمانیوز : مرتضی تبریزی، مهاجم سابق باشگاه استقلال که هم اکنون در تیم آلومینیوم بازی می‌کند در خصوص بستن قرارداد با باشگاه پرسپولیس گفت: من قبل از رفتن به ذوب آهن با پاس قرارداد داشتم. در آن سال پاس همچنان در لیگ برتر بود ولی متاسفانه سقوط کرد و من ۲ سال در لیگ یک بازی کردم. سال آخر شرایطم خیلی خوب ود و در تیم موثر بودم و همین موضوع باعث شد به عنوان یک بازیکن جوان چند تیم خوب به من پیشنهاد بدهند. تا اینکه یک روز از طرف باشگاه گفتند باید به تهران برویم و من آن زمان خیلی کم و سن و سال بودم و اصلا مدیربرنامه هم نداشتم.

وقتی به تهران آمدیم به دفتر تیم پرسپولیس رفتیم. آقای گل محمدی سرمربی بودند و وقتی مسئولین دو باشگاه صحبت کردند قرار شد مبلغ رضایت‌نامه من که ۴۶۰ میلیون بود به باشگاه پاس همدان پرداخت شود و ما قرارداد داخلی امضا کردیم.

 

مهاجم آلومینیوم در ادامه افزود: همه چیز تمام شده بود که پرسپولیس فینال جام حذفی را به سپاهان باخت و یحیی گل محمدی برکنار شد و آقای علی دایی آمد. آقای دایی پس از سرمربی شدن رفتند و مهدی طارمی و احمد نوراللهی را به پرسپولیس آوردند گفتند چون شناختی روی من نداشتند من را نمی‌خواهند. قرارداد هم چون داخلی بود اعتباری نداشت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied