شمانیوز
شما نیوز

افشای مبلغ قرارداد نجومی مهاجم خارجی پرسپولیس + عکس

در فصل نقل و انتقالات لیگ نوزدهم تیم فوتبال پرسپولیس خواهان جذب یک مهاجم خارجی با کیفیت است.

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از جام نیوز: پرسپولیسی‌ها درصدد هستند تا یک مهاجم خارجی جذب و او را جایگزین ماریو بودیمیر و مهدی شریفی کنند که در این باره مذاکرات به مراحل نهایی رسیده و قرار است مادیبو مایگا تا روز‌های آینده به تهران بیاید و پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی، قرارداد خود را قطعی کند.

البته پیش از این، سرخپوشان با هاسکیچ، دی سانتو و دیگر مهاجمان اروپایی و آمریکای جنوبی مذاکراتی داشتند، اما حضور آن‌ها در جمع سرخپوشان بنا به دلایلی منتفی شد و قرار است کاپیتان سابق تیم ملی مالی امروز وارد تهران خواهد شد تا پس از مذاکرات نهایی و توافق با باشگاه به ایفمارک برود و پس از تایید در تست‌های پزشکی قراردادش را به امضا برساند.

مایگا 31ساله سابقه بازی در تیم‌های انگلیسی، عربستانی، اماراتی، تایلندی و ... دارد و ارزش این بازیکن در سایت ترانسفرمارکت حدود یک میلیون یورو اعلام شده، اما پرسپولیسی‌ها درصدد هستند با او 600تا 700هزار دلار به توافق برسند.اگر قیمت دلار را 11حداقل هزار تومان در نظر بگیریم تیم فوتبال پرسپولیس مبلغی در حدود 66میلیارد ریال به این بازیکن پرداخت خواهد کرد وباید دید این بازیکن با چنین قرارداد نجومی تا چه حد به کار سرخپوشان می آید.

گفته می شود به هر دلیلی اگر مایگا به پرسپولیس نیاید، اندرسون لوپز برزیلی، مهاجم دوم مدنظر کالدرون است که تا فردا و نهایت پنج شنبه همه چیز مشخص خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied