شمانیوز
شما نیوز

گروه سرمایه‌گذاری امید

آیین معارفه مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید برگزار شد

مراسم معارفه دکتر ابوذر سروش به عنوان مدیرعامل و دکتر سیدهاشمی به‌عنوان رئیس هیئت مدیره شرکت گروه سرمایه‌گذاری امید برگزار شد.

مراسم معارفه دکتر ابوذر سروش مدیرعامل و دکتر سیدهاشمی به‌عنوان رئیس هیئت مدیره شرکت گروه سرمایه‌گذاری امید با حضور دکتر آیت‌اله ابراهیمی مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و هیئت عامل بانک سپه، اعضای هیئت مدیره شرکت امید و مدیران شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ امید در ساختمان سپهبد شهید قاسم سلیمانی بانک سپه برگزار شد.

دکتر آیت‌اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در این مراسم با تقدیر از زحمات دکتر صالح‌آبادی در زمان تصدی مسئولیت مدیرعاملی شرکت گروه سرمایه‌گذاری امید، وجود وی را در مدت کوتاه مدیریتی همراه با برکات بسیار برای این شرکت عنوان کرد و افزود: ساماندهی شرکت‌های زیرمجموعه امید و انجام اقدامات توسعه‌ای از اهم فعالیت‌های ارزشمند ایشان در زمان تصدی مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری امید بود.

مدیرعامل بانک سپه ضمن آرزوی توفیق برای دکتر صالح‌آبادی از زحمات دکتر فهیمی سرپرست شرکت گروه سرمایه‌گذاری امید نیز تشکر کرد.

وی سازماندهی سرمایه‌گذاری‌ها، توسعه هدفمند درونی و عمق‌بخشی کمی و کیفی در شرکت گروه سرمایه‌گذاری امید را از مهمترین برنامه‌های این شرکت برشمرد و بر لزوم ایجاد گروه انرژی به‌عنوان برنامه‌های آتی این گروه سرمایه‌گذاری تأکید کرد.

مدیرعامل بانک سپه با اشاره به سوابق درخشان مدیریتی دکتر ابوذر سروش به‌عنوان مدیرعامل و دکتر سیدمصطفی سیدهاشمی به‌عنوان ریاست هیئت مدیره شرکت گروه سرمایه‌گذاری امید، خاطرنشان کرد: دکتر سروش از برادران متدین و با سابقه درخشان در مسئولیت‌های مختلف و دکتر سیدهاشمی از پیشکسوتان و مدیران برجسته کشور هستند که مطمئناً با وجود این ترکیب مدیریتی ارزشمند در شرکت گروه سرمایه‌گذاری امید، درآینده شاهد استمرار موفقیت‌های این شرکت خواهیم بود.

در ادامه، دکتر ابوذر سروش مدیرعامل جدید شرکت گروه سرمایه‌گذاری امید، ضمن تشکر از دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه و اعضای هیئت مدیره از زحمات و تلاش‌های دکتر صالح‌آبادی و دکتر فهیمی در مسئولیت مدیرعاملی و سرپرستی شرکت گروه سرمایه‌گذاری امید قدردانی کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که با تلاش همه کارکنان هلدینگ امید بتوانیم زنجیره ارزش را در این شرکت ایجاد و دوام موفقیت‌های شرکت گروه سرمایه‌گذاری امید را شاهد باشیم.

دکتر سیدهاشمی رئیس جدید هیئت مدیره شرکت گروه سرمایه‌گذاری امید نیز در این مراسم با قدردانی از حسن اعتماد دکتر آیت‌اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه، گفت: امیدوارم با راهبری دکتر ابراهیمی و تلاش جمعی، بتوانیم سیاست‌های بانک سپه در شرکت گروه سرمایه‌گذاری امید را عملیاتی و محقق کنیم.

در پایان مراسم، دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه حکم انتصاب دکتر سروش و دکتر سیدهاشمی را به ایشان اهدا و از تلاش‌های دکتر فهیمی سرپرست سابق شرکت گروه سرمایه‌گذاری امید با اهدای لوح تقدیر به‌عمل آورد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied