شمانیوز
شما نیوز

بانک قرض الحسنه رسالت

بازدید معاونین مرکز اطلاعات مالی از مرکز عملیات بانکی بانک قرض الحسنه رسالت

معاونین مرکز اطلاعات مالی کشور از مرکز عملیات بانکی بانک قرض الحسنه رسالت بازدید و در جریان ارائه خدمات بانکی متمرکز قرار گرفتند .

در این بازدید حاج عبدالهی رئیس عملیات بانکی و محمدی مدیر مبارزه با پولشویی بانک قرض الحسنه رسالت گزارشی در خصوص نحوه فعالیت این مرکز و رعایت الزامات و قوانین و مقررات مبارزه با پولشویی وتامین مالی تروریسم ارائه دادند.

معاونین مرکزاطلاعات مالی در حاشیه بازدید از واحد بایگانی متمرکزبانک، ضمن گفتگو با مدیران وکارشناسان، از نحوه ثبت و بایگانی و آرشیو مدارک و اسناد (عمده اسناد و مدارک ازجمله مدارک مربوط به افتتاح حساب که بصورت غیرحضوری بایگانی ونگهداری می شود) ارزیابی بعمل آوردند.

در ادامه بازدید، معاونین مرکزاطلاعات مالی با فرآیندهای مهم از جمله افتتاح حساب، واریز وام قرض الحسنه، اعتبارسنجی و پاسخ به استعلامات مراجع  از نزدیک آشنا و مراحل مربوط به ارائه خدمات مذکور( نحوه درخواست وثبت اطلاعات ، شناسایی واحراز هویت ،کنترل، اخذ استعلامات و الزامات قانونی، اعتبارسنجی، وثایق و استعلامات لازم تا واریز وام وپاسخگویی به درخواست های قضایی به صورت متمرکز) و رعایت مفاد قانون وآیین نامه اجرایی ماده (۱۴) مبارزه با پولشویی وتامین مالی تروریسم را مشاهده ، بررسی و ارزیابی کردند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied