شمانیوز
شما نیوز

بوتاکس مو

بوتاکس مو، روشی فوق العاده برای احیاءموها

بوتاکس مو یکی از روش‌های درمانی فوق العاده موثر مو در صنعت زیبایی است. در کمال تعجب، بر خلاف بسیاری از روش‌های زیبایی درمانی دیگر، واکنش منفی چندانی نسبت به این روش درمانی وجود نداشته است. در این مطلب با بوتاکس مو و تاثیر آن روی سلامت موها آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید!

بوتاکس مو، روشی فوق العاده برای احیاءموها

بوتاکس مو در واقع نوعی روش زیبایی درمانی است که به منظور جوانسازی و درمان موهای آسیب دیده و صاف کردن آن‌ها انجام می‌شود. این درمان، قسمت‌های شکسته و نازک هر تار مو را پر می‌کند تا موها دوباره پرپشت و براق شوند. بوتاکس مو یک روش درمانی جدید و پرطرفدار است که در میان زنان در سراسر جهان معروف و محبوب شده است.

با این روش درمانی می‌توانید لایه‌های از دست رفته کوتیکول را پر کرده و با ایجاد سد محافظ، ساقه مو را پوشش دهید. پر کردن ساقه موها با کوتیکل می‌تواند به هیدراته نگهداشتن موها کمک کند. در بوتاکس مو ترکیبات اسیدی استفاده می‌شود که هیچ مشکلی برای سطح PH مو ایجاد نمی‌کند.

مواد شیمیایی موجود در آن هیچ ضرری برای شما ندارد. با این روش درمانی می‌توانید ریزش مو را به حداقل برسانید و از آسیب‌های پوستی مانند پسوریازیس، شوره سر و دیگر مشکلات پوستی در امان بمانید. در واقع این روش یک درمان ضد پیری است که به سالم ماندن موهای شما کمک می‌کند.

فرمول ترکیبی بوتاکس مو برای کمک به سلامت مو و بازگرداندن ضخامت موها استفاده می‌شود. به همین دلیل این ترکیبات بسته به وضعیت موهای افراد فرق می‌کند. اما در کل در بوتاکس مو از کراتین، کلاژن و ویتامین‌های B5 و E استفاده می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied