شمانیوز
شما نیوز

طراحی محصولات هلو، متناسب با نیاز اصناف خاص و مبتنی بر فناوری‌های نوین

​گروه فناوری مالی هلو در مسیر توسعه محصولات تخصصی حسابداری متناسب با هر شغل و صنف.

طراحی محصولات هلو، متناسب با نیاز اصناف خاص و مبتنی بر فناوری‌های نوین

به گزارش شمانیوز ، گروه فناوری اطلاعات هلو در نشست خبری امروز خود در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ با حضور اصحاب رسانه، درباره توسعه کسب و کارها با استفاده از فناوری‌های نوین صحبت کرد و محصولات حسابداری خود با نام Apex را معرفی کرد.

در ابتدای نشست خبری، حمیدرضا صدیقیان راد، به معرفی محصولات هلو پرداخت. مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات هلو گفت: محصولات این شرکت برای اصناف خاص با عنوان محصولات حسابداری Apex تولید شده و محصولات، تخصصی و متناسب با هر شغل و صنف ارایه می‌شوند. بعد از نیازسنجی نوع کسب و کار و تلاش برای پاسخ به نیازهای حسابداری آنها، محصولات هلو برای شرکت‌های مختلف اعم از بازرگانی، تولیدی و پیمانکاری طراحی و اجرا شده است.

محصولات هلو تنها برای ارایه خدمات به کسب و کارهای کوچک نیست و در حال تولید محصول مناسب برای کسب و کارهای بزرگ است. محصولات هلو برای کسب و کارهای الکترونیک و دیجیتال، غذا و رستوران، مد و پوشاک، خدمات وسایل نقلیه، خدمات ساختمانی و املاک ارایه می‌شود.

مدیرعامل هلو عنوان کرد: از نظر ریالی، محصولات هلو برای شرکت ها از مبلغ 200 هزار تومان تا 20 میلیارد تومان، متناسب با نیاز مشتریان تولید شده است. صدیقیان ادامه داد: نیازهای مختلف استارتاپ‌ها و جامعه حسابداران استارتاپ‌ها هم مورد توجه ما بوده است. هلو نیاز استارتاپ‌‌ها حتی در قانون جدید مودیان مالیاتی را هم درنظر گرفته است و برای آن راهکار ارایه داده است.

 

استفاده بیشتر از فناوری های نوآورانه

در ادامه، ابوالفضل میعادیان، قائم مقام مدیر عامل، نیز به تقسیم بندی هزینه های کسب و کار در کشورهای دیگر پرداخت. میعادیان ادامه داد: برخی کسب و کارها با افزایش چالش‌های اقتصادی مثل رکود یا تورم وارد مسیر هزینه و استفاده بیشتر از فناوری‌های نوآورانه می‌شوند.

میعادیان عنوان کرد: راهکارهای آی‌تی محور، سرعت را افزایش و هزینه را کاهش می‌دهند. هرچند در کشورهای توسعه نیافته به سمت مدیریت و کاهش هزینه پیش می‌روند وهزینه های فناوری و آی‌تی را کاهش می‌دهند.

قایم مقام هلو با اشاره به کرونا و اثرات آن گفت: پیش از کرونا ما در ایران هم این ساختار را پیش می‌بردیم، اما کرونا منجر به تغییر ساختار و تمرکز روند کاری کسب و کارها در حوزه آی‌تی شد. این جهش و پرش در تغییر رویکرد در اصناف هم مورد توجه قرار گرفته است و در همین راستا برای پاسخ به این نیازها، سعی در تولید و عرضه محصولات آی‌تی محور کرده‌ایم.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied