شمانیوز
شما نیوز

سربازان

خبر خوش ستاد کل نیرو‌های مسلح برای سربازان | مشمولان غایب هم بخوانند

معاونت نیروی انسانی ستادکل نیرو‌های مسلح اعلام کرد که اضافه خدمت سنواتی کارکنان وظیفه و مشمولان غایب، مورد بخشش فرماندهی کل قوا قرار گرفته است.

خبر خوش ستاد کل نیرو‌های مسلح برای سربازان | مشمولان غایب هم بخوانند

​در اطلاعیه ستاد کل نیروهای مسلح درباره بخشش اضافه خدمت سنواتی کارکنان وظیفه و مشمولان غایب آمده است:‌ « به استناد مصوبه فرماندهی کل قوا و به میمنت عید سعید غدیر خم، اضافه خدمت سنواتی سه و شش ماهه کارکنان وظیفه دارای غیبت سنواتی و همچنین مشمولین وظیفه غایبی که تا تاریخ اول مهرماه امسال خود را برای انجام خدمت دوره ضرورت، معرفی کنند، مورد بخشش قرار گرفت.

بر این اساس کلیه کارکنان وظیفه دارای غیبت سنواتی برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی و بهره‌مندی از بخشش مذکور به کارگزینی یگان مربوطه مراجعه کنند و مشمولان وظیفه غایب خدمت دوره ضرورت (موضوع بند ۱ ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی) چنانچه با بهره‌مندی از فرصت پیش آمده، حداکثر تا اول مهرماه امسال خود را به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس +۱۰ معرفی و برای اعزام به خدمت سربازی اقدام کنند، از مقررات بخشش اضافه خدمت سنواتی بهره‌مند خواهند شد.

چنانچه هر یک از مشمولین وظیفه غایبی که در مهلت تعیین شده برای تعیین وضعیت خدمتی اقدامی نکنند یا در تاریخی که برای اعزام آنها تعیین شده در خدمت حاضر نشوند کماکان به موجب ماده مذکور با اضافه خدمت سنواتی به خدمت اعزام خواهند شد. در ضمن این بخشودگی موجب حذف آثار اضافه خدمت نشده و مجوزی برای استفاده از معافیت های کفالت یا تحصیلی برای دارندگان غیبت سنواتی نخواهد بود.

ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied