شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل ایمپاسکو در بازدید از مجتمع پیربکران؛

طرح‌های توسعه‌ای پیربکران در کمترین زمان به بهره‌برداری برسد

مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران مهار تورم، رشد تولید، ایجاد اشتغال و استفاده از توانمندی بخش خصوصی را از جمله استراتژی‌های ایمپاسکو خواند.

طرح‌های توسعه‌ای پیربکران در کمترین زمان به بهره‌برداری برسد

به گزارش  روابط عمومی ایمپاسکو، خدایار کریم‌نژاد مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در بازدید از مجتمع سنگ آهک پیربکران جلسه‌ای با مهران بنیات پور مدیر مجتمع سنگ آهک پیربکران و سرمایه‌گذار شرکت بافق شهاب برگزار کرد.

کریم نژاد با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری و رییس جمهور در خصوص مهار تورم و رشد تولید عنوان کرد: با نگاهی به شعار سال ۱۴۰۲، استراتژی ما در شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران نیز همگام با این شعار و در راستای مهار تورم، رشد تولید، ایجاد اشتغال و استفاده از توانمندی بخش خصوصی است.

وی با اشاره به تسهیلات و امکانات قانونی که دولت در اختیار بخش خصوصی قرار داده از سرمایه‌گذار خواست تا با استفاده از این تسهیلات، هر چه سریع‌تر طرح‌های توسعه‌ای مجتمع پیربکران طبق یک برنامه زمان بندی شده مدون، پیگیری و در حداقل زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل ایمپاسکو در پایان با تاکید بر لزوم حفظ محیط زیست از سرمایه‌گذار و مدیر مجتمع خواست تا در حفظ فضای سبز مجتمع و توسعه آن همت کافی بگمارند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied