شمانیوز
شما نیوز

پست بانک ایران

با حضور مدیر عامل پست بانک ایران، جلسه ارزیابی عملکرد چهارماهه اول سال 1402 بانک برگزار شد

جلسه ارزیابی پیوسته عملکرد چهارماهه اول سال 1402 پست بانک ایران، صبح امروز چهارم مردادماه با حضور بهزاد شیری مدیر عامل، سیداصغر جلیلی نیا رئیس هیات مدیره، معاونان، مدیران ستادی و معین استان‌ها به صورت حضوری و مدیریت شعب استان‌ها و مناطق به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

با حضور مدیر عامل پست بانک ایران، جلسه ارزیابی عملکرد چهارماهه اول سال 1402 بانک برگزار شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در ابتدای این نشست روسای ادارات کل آمار و بودجه، اعتبارات، پیگیری و وصول مطالبات، بین الملل، حسابداری و امور سهام، خزانه داری و نظام های پرداخت، مدیریت امور استانها و بازاریابی، عملکرد استانها را در خصوص مدیریت منابع، ضمانتنامه ها، مدیریت مصارف، عملکرد ارزی شعب، مدیریت درآمدها، مدیریت نقدینگی و مدیریت خدمات الکترونیک ، گزارش ارزیابی و تحلیلی عملکرد استانها و مناطق را بر اساس برنامه ابلاغی ارائه کردند.

در ادامه این جلسه داود قزلباش رئیس اداره کل امور شعب و آرش شهرکی کیا مدیر امور شعب تهران (استانهای تهران، البرز، قم و سمنان) به چالش ها و سئوالات معین استانها پاسخ های لازم را ارائه نمودند.

در ادامه جلیلی نیا رییس هیات مدیره در خصوص آثار برگزاری مجمع و سود آوری بانک برای مشتریان، سهامداران، کارکنان بانک و دولت به سخنرانی پرداخت.

دکتر شیری نیز در پایان در جمع‌بندی مباحث به تحلیل وضعیت عملکردی بانک از جمله ابزارهای الکترونیک و برنامه ریزی لازم برای توسعه خدمات الکترونیک و غیر حضوری پرداخت که در بخش بعدی خبر ارائه خواهد شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied