شمانیوز
شما نیوز

قتل فجیع زن به خاطر خیانت | قاتل با کودک 4 ماهه فرار کرد

یک مرد در تهران وقتی از خیانت همسرش باخبر شد به شکل فجیعی دست به قتل همسرش زد.

قتل فجیع زن به خاطر خیانت  |  قاتل با کودک 4 ماهه فرار کرد

​به همسرم گفتم به خاطر علاقه‌ای که به تو دارم تو را می‌بخشم اما همسرم در مقابل این جمله گفت که به من علاقه‌ای ندارد و آن مرد غریبه را دوست دارد. این حرف‌ها را که شنیدم خون جلوی چشمانم را گرفت و در یک چشم برهم زدن با چاقو به جان او افتادم.

وقتی پلیس در صحنه جنایت حضور یافت با جسد زن 27 ساله‌ای روبه‌رو شد که به وسیله چاقو به قتل رسیده بود.

شامگاه ۱۵ تیرماه سال‌جاری در تماسی تلفنی با مرکز ۱۱۰ مرگ مشکوک زن جوانی در خانه‌اش به پلیس گزارش شد.

خیلی زود مأموران کلانتری ۱۵ امامزاده عقیل برای بررسی موضوع به محل جنایت رفتند. وقتی پلیس در صحنه جنایت حضور یافت با جسد زن ۲۷ ساله‌ای روبه‌رو شد که به وسیله چاقو به قتل رسیده بود. در نخستین گام جسد زن جوان به دستور بازپرس کشیک قتل به پزشکی قانونی منتقل شد.

ردیابی قاتل فراری

در ادامه با بررسی‌های اولیه پلیس و تحقیقات میدانی صورت گرفته، کارآگاهان دریافتند همسر مقتول، به‌دلیل داشتن اختلافات خانوادگی با او درگیر شده و همسرش را به قتل رسانده و با فرزند۴ ماهه خود از محل جنایت متواری شده است.

مأموران انتظامی با انجام فعالیت‌های اطلاعاتی، سرنخی از حضور متهم در شهر تهران به دست آوردند و با هماهنگی پلیس راه‌آهن و بررسی شواهد، در عملیاتی متهم را قبل خروج از کشور دستگیر کردند.این گزارش حاکی است، متهم دراظهاراتش مدعی شد که وقتی فهمیدم همسرم به من خیانت کرده مرد غریبه را پیدا کردم و دست وپایش را بستم و در خانه زندانی کردم اما بعد او را رها کردم تا اتفاق ناگواری نیفتد چون همسرم را دوست داشتم و به او گفتم به خاطر علاقه‌ای که به تو دارم تو را می‌بخشم اما همسرم در مقابل این جمله گفت که به من علاقه‌ای ندارد و آن مرد غریبه را دوست دارد. من این حرف‌ها را که شنیدم خون جلوی چشمانم را گرفت و در یک چشم برهم زدن با چاقو به جان او افتادم و بعد از کشتن‌اش با فرزند ۴ماهه‌ام پابه فرار گذاشتم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied