شمانیوز
شما نیوز

شرکت پلیمر آریاساسول

افتخارآفرینی آریاساسول در جوایز بین‌المللی تجارب برتر 2023 و نوآوری سازمانی

آریاساسول با حضور موفق در دو جایزه جهانی توانست در مجموع 4 مقام برتر را برای ایران به ارمغان بیاورد و به‌عنوان برترین شرکت نوآور در سطح جهانی ثبت شود.

افتخارآفرینی آریاساسول در جوایز بین‌المللی تجارب برتر 2023 و نوآوری سازمانی

به گزارش روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، در پنجمین دوره جایزه نوآوری سازمانی (5th Organization-Wide Innovation Award - 2023) که با هدف شناسایی سازمان‌هایی با محوریت به‌کارگیری بهترین روش یادگیری و تلفیق آن با ایده‌ها و خلاقیت برای تبلور نوآوری، برگزار شد، طرحی یکپارچه با عنوان «خلق ایده تا محصول تجاری» را ارائه کرد و با 6 ستاره برای این طرح در بین سایر رقبا برترین شرکت نوآور انتخاب شد.

این طرح با تشریح سه فرایند نظام پیشنهادها، خلاقیت و اثربخشی و مرکز نوآوری به‌صورت جامع فرایندهای خلق ایده، ارزیابی، اجرا و در نهایت تجاری‌سازی شرکت را معرفی می‌کند.

از آنجایی که هیچ شرکتی موفق به کسب مقام 7 ستاره در این بخش نشد و سایر شرکت‌های مشارکت‌کننده از سرتاسر جهان از جمله آرامکو نیز بیش از 5 ستاره کسب نکردند، بنابراین طرح آریاساسول به‌عنوان «برترین طرح در جایزه نوآوری 2023» انتخاب شد.

 

کسب 2 مقام برتر از سوی مدیریت طرح و برنامه و واحد کیفیت

همچنین نهمین دوره جایزه بین‌المللی تجارب برتر (9th International Best Practice Competition) در سال 2023 با حضور 82 شرکت و 130 طرح از سرتاسر جهان از جمله شرکت‌هایی از آمریکا و اسپانیا برگزار شد.

شرکت پلیمر آریاساسول با کسب 2 عنوان برتر در این دوره توانست پرچم ایران را بر قله‌های افتخار به اهتزاز درآورد.

در این رقابت بین‌المللی شرکت با حضور در دو حوزه مدیریت یکپارچه ریسک و مدیریت کیفیت با ارائه دو طرح با عناوین «فرآیند مدیریت ریسک یکپارچه سازمانی و استفاده از داشبوردهای مدیریتی» و «دستیابی به ابزارهای دیجیتال برای ارتقا فرآیندهای کنترل کیفیت» از سوی مدیریت طرح و برنامه و واحد کیفیت، به ترتیب مقام 6 ستاره با عنوان «فوق‌العاده در سطح بین‌المللی» (Outstanding International Best Practice) و 5 ستاره با عنوان «متعالی در سطح بین‌المللی» (Excellent International Best Practice) را از آن خود کند و بدین ترتیب دو جایزه در سطح تجارب برتر بین‌المللی 2023 برای ایران به ارمغان آورد.

 

جایگاه حکمرانی شرکت برتر به آریاساسول رسید

در نهمین دوره جایزه تجارب برتر، همچنین شرکت پلیمر آریاساسول با ارائه طرح مدیریت ریسک یکپارچه سازمانی رتبه نخست را در حوزه حکمرانی شرکتی (Governance Category) نیز دریافت کرد.

آریاساسول در این دوره، 3 طرح در بخش‌های مدیریت ریسک سازمانی، مدیریت کیفیت، خلق ایده تا تجاری‌سازی محصول، را ارائه کرد و با کسب سه رتبه تجربه برتر جهانی، جز معدود شرکت‌هایی است که توانسته در یک دوره برگزاری این رویداد جهانی و رقابت بین‌المللی، در بیش از دو حوزه، به‌عنوان مقام برتر انتخاب شود و به همین منظور مورد تقدیر جهانی قرار گیرد.

مشروح این دستاورد به زودی منتشر خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied