شمانیوز
شما نیوز

استوری در تلگرام

چگونه در تلگرام استوری بزاریم ؟

پیام رسان تلگرام به واسطه نیاز های مخاطبین خود هر روز قابلیت جدیدی را متناسب با این نیاز ها ایجاد می نماید. امروز نیز سایت شمانیوز با خبر شده است که تلگرام نرم افزار خود را ابدیت کرده است و می‌توان استوری بگذارد.

چگونه در تلگرام استوری بزاریم ؟

به گزارش شما نیوز؛  یکی از قابلیت های ویژه که مورد نیاز کاربران تلگرام بود در نسخه جدید تلگرام رونمایی خواهد شد. این قابلیت که امکان گذاشتن استوری در تلگرام می باشد البته با توجه به استقبال مخاطبین دیگر اپلیکیشن ها از جمله اینستاگرام و واتساپ از این ویژگی می توان گفت این بار تلگرام دنباله رو دیگر اپلیکیشن های محبوب بوده است. این که چرا قابلیت استوری در اپلیکیشن های مختلف با استقبال مخاطبان آن ها همراه بوده است را می توان در تعامل روزانه بیشتر با دوستان و دنبال کنندگان خود دانست.

بنابراین تلگرام با توجه به پرمیوم بودن آن می توانید استوری خو را منتشر کنید، با آمدن قابلیت استوری در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام این امکان فراهم شد که شما از رویداد های روزانه خود که گشت و گذار ها و ... را شامل می شود را با دوستان خود بدون گذاشتن پست برای مدت زمان مشخصی به اشتراک بگذارید و در پیام رسان ها مانند واتساپ آن را به جای قرار دادن در عکس پروفایل آن را استوری و منتشر نمایید. 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied