شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با اصحاب رسانه استان مطرح کرد؛

فعال سازی پنجره‌های خلق ثروت در استان با حمایت اهالی رسانه هرمزگان محقق می شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، نقش خبرنگاران در جامعه را بی بدیل خواند.

فعال سازی پنجره‌های خلق ثروت در استان با حمایت اهالی رسانه هرمزگان محقق می شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، عادل پیغامی در نشستی صمیمی با حضور اصحاب رسانه از سراسر استان هرمزگان، ضمن تقدیر از جایگاه خبرنگاران در جامعه بیان داشت: خبرنگاران معلمان برنامه های درسی نارسمی کشور هستند که روشنگری اذهان را برعهده دارند.

پیغامی به نقش بزرگ و بی بدیل خبرنگاران در جامعه اشاره کرد و افزود: معرفی قشم به عنوان یک جزیره ملی و فراملی که برای خلق ثروت جزیی از استان محسوب می شود، در گرو تعامل و همکاری بیشتر شما است.

وی، رسانه و ارتباطات را پایه شکل گیری روابط انسانی دانست و گفت: آسیب شناسی حوزه خبر و رسانه در ایران نشان می دهد که حوزه خبر، درگیر حکمت نظری(روایت واقعیت موجود) است و لازم است در حوزه حکمت عملی(خلق یک واقعیت) توسعه یابد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خواستار همکاری بیشتر رسانه های استان شد و افزود: دغدغه ما آشنایی بیشتر شما با قشم به عنوان یک فرصت و ثروت مغفول مانده برای استان است و انتخاب مدیر روابط عمومی از سطح استانی، مبتنی بر نگاه سازمان به زیست بوم هرمزگان بوده است.

**فعال سازی پنجره های خلق ثروت در استان با تاکید خاص بر قشم

پیغامی همچنین قشم را پیشران حرکت کل استان دانست و بیان داشت: قشم ویژگی های منحصربفردی که تا به حال به آن ها پرداخت نشده، فراوان دارد و فعال سازی پنجره های خلق ثروت در جزیره به تحول کل استان منجر خواهد شد که نیاز به همراهی اصحاب رسانه دارد.

وی، از اقتصاد دریاپایه به عنوان مهم ترین اقتصاد خلق ثروت در این سال های پیش رو یاد کرد و افزود: توسعه اقتصاد دریاپایه می تواند حداقل 23 کسب و کار را برای استان خلق کند که اقتصادی تحول آفرین نسبت به سایر اقتصادهای موجود است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: قشم می تواند با داشتن بندر تجاری کاوه یا توسعه بانکرینگ خود که یک کانون ثروت ساز است، به هاب اقتصاد دریاپایه کشور تبدیل شود.

پیغامی افزود: فقط سوخت رسانی(یک مجتمع خدماتی و رفاهی برای کشتی های عبوری) می تواند به تنهایی ثروت بزرگی را برای استان به ارمغان بیاورد و بندر تجاری کاوه با داشتن ظرفیت های خدادادی همچون عدم نیازم به لایروبی، حوضچه آرامش با عمق آبخور بسیار بالا، ظرفیتی منحصربفرد برای کل استان است.

وی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد که برخی مدیران کلان استانی، قشم را در اولویت نمی بینند که آسیب آن، متوجه مردم قشم و کل استان می شود و از همراهی اصحاب رسانه برای معرفی ظرفیت های ویژه قشم و کمک به تولید ثروت در این منطقه و استان تقدیر کرد.

در ادامه این نشست، تعدادی از پیشکسوتان حوزه رسانه هرمزگان و قشم به ایراد سخنانی پرداختند و در پایان از حضور اصحاب رسانه استان با ارائه لوح های تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

براساس این گزارش در پایان نشست صمیمی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اصحاب رسانه استان هرمزگان از خانواده شهید محمود صارمی تقدیر شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied