شمانیوز
شما نیوز

بانک کار آفرین

کمتر از یک ماه تا پایان جشنواره نیک آفرین فرصت باقیست

سومین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز (ریالی) بانک کارآفرین با استقبال چشمگیر مشتریان نیک‌اندیش بانک مواجه شده است.

کمتر از یک ماه تا پایان جشنواره نیک آفرین فرصت باقیست

به گزارش روابط عمومی بانک کار آفرین، در این جشنواره که به مناسبت بیست وچهارمین سالگرد تاسیس این بانک، تا پایان شهریورماه ادامه دارد به‌قیدقرعه ۲۴ جایزه یک میلیارد ریالی، ۲۴جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی، ۱۲۴جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی، ۲۲۴جایزه ۱۰میلیون ریالی و میلیاردها ریال جوایز نقدی دیگر به‌پاس قدردانی از مشارکت نوع‌دوستانه هم‌وطنان عزیز به برندگان خیرخواه اهدا خواهد شد.

همچنین براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، از هر ۱۰ نفر واجد شرایط شرکت در قرعه‌کشی، یک نفر برنده جوایز ارزنده بانک کارآفرین خواهد بود. حداقل موجودی برای شرکت در جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک کارآفرین یک میلیون ریال است و به ازای هر یک میلیون ریال در پایان هر روز یک امتیاز برای صاحب حساب منظور می‌شود.

جشنواره نیک آفرین

مشتریان محترم که علاقمند به شرکت در جشنواره نیک آفرین می باشند می توانند از طریق مراجعه به شعب بانک کارآفرین در سراسر کشور و یا به صورت غیر حضوری و از طریق پلتفرم دیجیتال بانک کارآفرین (HIBANK) نسبت به افتتاح حساب پس انداز نیک آفرین و یا تکمیل و افزایش موجودی حساب های قرض الحسنه پس انداز خود اقدام کنند و از هم اکنون شانس خود را برای برنده شدن در این جشنواره افزایش دهند.

شایان ذکر است با افتتاح حساب غیر حضوری کارت بانکی مشتریان از طریق پست به آدرس اعلامی ایشان ارسال خواهد شد و مشتریان می توانند پس از فعالسازی کارت ارسالی از طریق اپلیکیشن Hibank از تمام خدمات بانکی به صورت غیر حضوری و آنلاین استفاده نمایند.

گفتنی است، منابع حساب‌های قرض‌الحسنه، صرف اعطای تسهیلات ازدواج جوانان، فرزندآوری و رفع نیازهای ضروری سایر اقشار جامعه خواهد شد.

هموطنان ارجمند می‌‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اختصاصی جشنواره نیک آفرین در سایت بانک مراجعه و یا با کارشناسان مرکز ارتباط بانک کارآفرین به شماره ۲۳۳۵۰-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied