شمانیوز
شما نیوز

با همت شرکت سیمیدکو

دانش آموزان پذیرفته شده کنکور سراسری در شهرستان خواف تجلیل شدند

همایش تجلیل از دانش آموزان پذیرفته شده کنکور سراسری در شهرستان خواف با همت شرکت سیمیدکو و حضور مسئولین برگزار شد.

دانش آموزان پذیرفته شده کنکور سراسری در شهرستان خواف تجلیل شدند

به گزارش روابط عمومی سیمیدکو، همایش تجلیل از رتبه های برتر کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ شهرستان خواف به همت شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد برگزار شد.

مهدی عباسپور فرماندار شهرستان خواف صبح یکشنبه در همایش تجلیل از دانش آموزان پذیرفته شده کنکور سراسری در شهرستان خواف از دانش آموزان و دست اندرکاران آموزش و پرورش که باعث نتایج درخشان امسال و افزایش و ارتقا نیروهای انسانی متخصص شهرستان طی سالهای آینده خواهند شد، تقدیر و تشکر کرد.

فرماندار شهرستان خواف برگزاری این همایش برای دومین سال پیاپی توسط روابط عمومی سیمیدکو را قابل تقدیر دانست و افزود:

لازم می دانم از نقش ارزنده شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد(سیمیدکو) و به ویژه مدیرعامل این مجموعه جناب آقای مهندس مدنی فر و روابط عمومی این شرکت در اهتمام به امور فرهنگی و اجتماعی در سطح شهرستان تقدیر نمایم.

سید حبیب نوری مدیر روابط عمومی سیمیدکو  نیز در گفت و گو با خبرنگاران این شهرستان گفت:

این همایش برای دومین سال متوالی و به همت شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد(سیمیدکو) در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی این شرکت و تقویت روحیه خودباوری و دانش افزایی در بین دانش آموزان شهرستان برگزار شد.

این همایش در سالن اجتماعات شهید مدرس شهرستان خواف و با حضور مدیرکل سازمان حفاظت از محیط زیست استان خراسان رضوی، فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف، روسای ادارات این شهرستان و مدیر روابط عمومی سیمیدکو با تجلیل از یکصد و بیست نفر از رتبه های برتر کنکور در این شهرستان برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied