شمانیوز
شما نیوز

سیب زمینی | سیب زمینی قارچ مرغ

طرز تهیه سیب زمینی پنیری با قارچ و مرغ خیلی خوشمزه و لذیذ در فر

سیب زمینی پنیری و مرغ را در خانه درست کن روش سریع و خوشمزه پخت سیب زمینی پنیری با قارچ مرغ.

طرز تهیه سیب زمینی پنیری با قارچ و مرغ خیلی خوشمزه و لذیذ در فر

 

سیب زمینی پنیری با قارچ یکی از روش های جدید برای تهیه یک غذای جدید و خوشمزه می باشد که با سیب زمینی آبپز تهیه می شود و یک روش جدید برای تهیه یک غذای فوق العاده می باشد که شما می توانید به راحتی با چند قلم مواد با قارچ و پنیر پیتزا پر کنید و با یک سس ربی میل کنید.

مواد لازم برای تهیه سیب زمینی پنیری با قارچ و مرغ

سیب زمینی ۵ عدد
سینه مرغ ۱ عدد
پیاز ۱ عدد
فلفل دلمه ۱ عدد
قارچ ۷ عدد
رب ۱ ق چای خوری
پنیر پیتزا به مقدار لازم
شیر ۲ ق غذا خوری
آب جوش به مقدار لازم
نمک، فلفل سیاه، پولپیبر، پاپریکا، آویشن، پودر سیر به مقدار لازم

مرحله اول: پخت سیب زمینی

ابتدا باید سیب زمینی ها را بشورید و با کمی نمک بگذارید تا پخته و آبپز شود و بعد از پختن پوست سیب زمینی را بگیرید و بگذارید تا کمی خنک شود و بعد با گوشتکوب بکوبید و شیر و کمی نمک و فلفل سیاه و کمی پنیر اضافه کنید و مواد را خوب هم بزنید تا یکدست شود.

 
 
سیب زمینی
 
 
 
 
 

مرحله دوم: تفت دادن مواد

در ادامه پیاز را پوست بگیرید و نگینی ریز خرد کنید و تفت دهید تا سبک و طلایی شود. سینه مرغ را بدون استخوان کنید و به صورت نگینی ریز خرد کنید و به همراه پیاز تفت دهید تا سبک شود و بعد فلفل دلمه خرد شده و قارچ را به همراه ادویه ها اضافه کنید و تفت دهید تا سبک شود و مرغ تغییر رنگ دهد و در انتها با رب اضافه کنید و تفت دهید تا بوی خامی رب گرفته شود.

 

مرحله سوم: پخت سیب زمینی پنیری با قارچ

در ادامه باید سیب زمینی ها را شبیه به توپ در بیاورید داخل یک ظرف قرار دهید و وسط سیب زمینی ها را با دست یا ته استکان گود کتید و از مواد مرغی داخل آن قرار دهید و روی آن پنیر پیتزا بریزید، حالا باید سس ربی را تهیه کنید برای این کار رب را با کمی آب جوش و کمی فلفل سیاه و نمک اضافه کنید و داخل ظرف بریزید با دمای ۲۰۰ درجه بگذارید تا پنیر ذوب و طلایی شود

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied