شمانیوز
شما نیوز

بیمه ملت

نخستین مدرسه تابستانه بیمه ملت برگزار شد

مراسم اختتامیه نخستین دوره مدرسه تابستانه شرکت بیمه ملت ویژه فرزندان همکاران برگزار شد.

نخستین مدرسه تابستانه بیمه ملت برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، آیین اختتامیه نخستین دوره مدرسه تابستانه این شرکت، با حضور علی‌رضا یزدان‌دوست مدیرعامل، داود قاسم‌پور رئیس هیئت مدیره و برخی معاونین و مدیران این شرکت برگزار شد.

یزدان‌دوست، مدیر عامل شرکت در مراسم اختتامیه این مراسم، ضمن قدردانی از زحمات واحدهای برنامه‌ریز و برگزارکننده، خانواده پرسنل را بخشی از خانواده بیمه ملت عنوان کرد.

وی افزود: عملکرد و موفقیت‌های اخیر شرکت را مرهون حمایت‌های مستقیم و غیرمستقیم خانواده‌ها نیز هستیم و برگزاری این مراسم فرصتی است تا از زحمات همه اعضای خانواده بزرگ بیمه ملت تشکر کنیم.

داوود قاسم‌پور، رییس هئیت مدیره شرکت، ضمن ابراز خرسندی و خوشحالی از حضور خانواده‌ها در محیط کار همسران و والدین خود، خانواد‌های پرسنل را از حامیان ارزنده شرکت معرفی کرد.

بر اساس این گزارش، مدرسه تابستانه بیمه ملت با رویکرد مشارکتی و مهارت محور و با هدف ارائه خدمات به فرزندان پرسنل و افزایش ارتباط خانواده‌ها با محیط کار همسران طی سه هفته به مدت ۱۶ ساعت و در ۸ محور اصلی شامل: ۱. معرفی صنعت بیمه، ۲. معرفی و اجرای بازی‌های آموزشی، ۳. آموزش تفکر انتقادی، ۴. مهارت تفکر طراحی با آرم بیمه ملت، ۵. مهارت سخنوری و ارائه، ۶. مشاوره و روانشناسی برای کودکان (از طریق بازی و تمرین) و خانواده‌ها، ۷. مهارت حل مسئله (در قالب کتاب معما)، ۸. مهارت تحلیل و تفسیر (کتاب ماهی سیاه کوچولو)، طراحی و برگزار شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied