شمانیوز
شما نیوز

جدوو | مدال

بیدل: جودو محروم نبود، بربط می‌توانست مدال بگیرد

سرمربی تیم ملی جودو بانوان گفت: اگر محروم نبودیم، مریم بربط می‌توانست به مدال بازی‌های آسیایی برسد.

بیدل: جودو محروم نبود، بربط می‌توانست مدال بگیرد

به گزارش شمانیوز : بیدل با ابراز رضایت از عملکرد مریم بربط در بازی‌های آسیایی گفت: بربط عملکرد خوبی داشت، هرگز در مبارزاتش کم نگذاشت و تمام تلاشش را کرد، اما بخت با او یار نبود.وی ادامه داد: نمی‌توان از رشته‌ای که چهار سال در میادین بین‌المللی حضور نداشت، انتظار مدال داشت، اما چیزی که برای ما ارزش دارد، این بود که بچه‌ها خیلی با انگیزه در برابر حریفان ظاهر شدند و اگر محروم نبودیم، بربط امروز حتما می‌توانست به مدال برسد.

 

جودو

 

سرمربی جودو بانوان خاطرنشان کرد: فدراسیون جودو برای آماده‌سازی ملی‌پوشان زحمت زیادی کشید و دیدید که حریفان به سختی نماینده ما را شکست دادند، به همین دلیل از عملکرد بربط راضی هستیم. با اینکه حریف آخرش قدرتمند بود، اما با یک امتیاز وازاری از او پیش افتاد. در جودو هر لحظه ممکن است اتفاقی رخ بدهد و شرایط تغییر کند.

بیدل در پایان عنوان کرد: عملکرد بربط استارت خوبی برای درخشش جودو بانوان خواهد بود. همه حریفان چهار سال از ما جلو هستند و هر کدام از آنها را که آنالیز می‌کردیم، می‌دیدیم در 40 تا 60 مسابقه حضور داشته‌اند. در چهار سال گذشته آخرین مسابقه مریم در رده جوانان بود، اما به رغم کمبود تجربه خیلی با انگیزه و جسورانه مبارزه کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied