شمانیوز
شما نیوز

بیرانوند | پرسپولیس

بیرانوند: پرسپولیس خارج از قرارداد چیزی ندارد | حس می‌کنم صندلی مدیریت باشگاه در حال لرزش است

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیتش و اتفاقات رخ داده در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

بیرانوند: پرسپولیس خارج از قرارداد چیزی ندارد | حس می‌کنم صندلی مدیریت باشگاه در حال لرزش است

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی فوتبال درباره وضعیت مصدومیتش اظهار کرد: کشیدگی درجه دوم داشتم و حداقل باید ۴ هفته استراحت کنم. نباید بگویم، اما با آمپول بازی کردم. این بازی برای مردم و هواداران مهم بود، اما توانستم خودم را به بازی برسانم، اما نتیجه آن چیزی که می‌خواستیم نشد. با ۶۰ درصد از توانم مقابل النصر بازی کردم. دکتر به من گفت اگر بازی و تمرین کنی ممکن است جام ملت‌های آسیا را هم از دست بدهی. تلاشم این بود که نگرانی هواداران پرسپولیس را از بین ببرم. من ۸ صبح بیدار می‌شدم و ۱۱ شب به خانه برمی‌گشتم تا توانستم مقابل النصر بازی کنم.

 

پرسپولیس

تیم‌های عربستانی سطح بالایی دارند

او افزود: تیم‌های عربستانی سطح بسیار بالایی دارند، اما مهم‌تر این است که آن‌ها در شرایط بازی هستند. تیم‌های دیگر در حال بازی کردن هستند، اما تیم‌های ما در حال شکایت از یکدیگر هستند. ستاره‌های بزرگ النصر اصلا جلوی پرسپولیس بازی نکردند. به بازیکنان گفتم قبل از این که ما ترابی را از دست بدهیم و ۱۰ نفره شدیم، آن‌ها ۸ نفره بودند. بازیکنان بزرگی مثل مانه و رونالدو اصلا پرس نمی‌کردند و فقط منتظر تک موقعیت‌ها بودند. من یک بار هم گفتم که امیدوارم بازی‌ها در آزادی برگزار نشود. حس می‌کنم یک نفری که مسئول این چمن بوده است، با او فسخ قرارداد کرده‌اند و او چمن را به این اوضاع درآورده است. امروز بازی دوستانه با نساجی در ورزشگاه شهید کاظمی داریم. ما یک سال است در این چمن هر روز در حال تمرین هستیم، وضعیت چمنش بهتر از آزادی است. چه اتفاقی باید برای تیم زیر ۲۳ سال ما رخ بدهد که به آن جا رفته‌اند. به نظرم نباید حسینی و مطهری به هانگژو می‌رفتند که لیگ هم تعطیل شود.

چرا بازی با النصر را در ورزشگاه دیگری برگزار نکردند؟

بیرانوند تصریح کرد: شنیدیم که چند بازیکن النصر در مورد زمین آزادی صحبت کردند. این ورزشگاه نماد ورزش ما است و برای کشور ما بد می‌شود. شما که می‌دانستید این بازی بدون هوادار است، بازی را در جای دیگری برگزار می‌کردید. مس رفسنجان و فولاد استادیوم‌های فوق العاده‌ای دارند، چرا آن جا برگزار نکردید. به نظرم بعد از بازی الهلال- نساجی، بازی‌های استقلال و پرسپولیس را به ورزشگاه دیگری منتقل کنید. اگر هواداران را داشتیم نتیجه بهتری می‌گرفتیم. مهدی ترابی روز قبل هم از همان ناحیه مچ پا مصدوم شده بود و در زمین تشدید شد. میلاد سرلک هم داور نمی‌دانست که کارت زرد دارد، وگرنه به او کارت نمی‌داد. به او گفتم با داور صحبت می‌کردی که من کارت دارم، اما او هم مثل خودم در زبان زیرو است! رونالدو وقتی با کنعانی برخورد کرد، بین ۲ نیمه به داور گفت که این‌ها قصدشان، مصدومیت من از ناحیه مچ پا است. بازی مقابل چنین تیم‌هایی برای بازیکنان درس است که چقدر باکیفیت بازی می‌کنند. النصر در حملات در هر منطقه ۲ وینگر داشت!

شهاب زاهدی پیراهن رونالدو را نخواسته بود

او درباره اینکه درخواست شهاب زاهدی برای دریافت پیراهن رونالدو با مخالفت این بازیکن مواجه شد، گفت: نه، شهاب به رونالدو خسته نباشید گفت و از او پیراهن نخواسته بود. همچنین من از شهاب پرسیدم و گفت: به رونالدو خسته نباشید گفتم و به او بیان کردم که خیلی خوشحالم که آمدی به ایران بازی کردی. یک اتفاقی افتاد که بزرگش کردند و پیراهن رونالدو را کسی از بازیکنان نخواست. شاید باشگاه پیراهن رونالدو را خواسته باشد! من دوست داشتم دوباره جلوی رونالدو بازی کنم. به هیچ عنوان نمی‌خواستم از این بازی فرار کنم. هر کسی جای من بود، از شرایط استفاده می‌کرد و حتی جلوی الدحیل هم بازی نمی‌کرد. من حتی الان هم به صددرصد خودم نرسیدم.

هواداران به جای حمایت به ما فحش می‌دادند

دروازه بان پرسپولیس بیان کرد: پسرم طاها خیلی به من زنگ می‌زد و حرف‌های عجیبی زد. او گفت اگر این اتفاق رخ بدهد خودکشی می‌کنم! پسرم گفت پرسپولیس اگر ۲۰ میلیارد هم داد به آن جا بروم. در آخر هم همان قرارداد خودم را بستم. من از عده‌ای از پیشکسوت‌های پرسپولیس ناراحت هستم. مگر من کم برای پرسپولیس بازی کردم و یا فقط من یک سال در این تیم بازی کرده ام؟ گفتند بیرانوند را ببخشید، مگر من چه کاری کرده بودم که من را ببخشند. مگر آدم کشتم، من فقط حق و حقوقم را می‌خواستم. من با پرسپولیس ۱۲ قهرمانی آورده‌ام؛ نیازی نیست که هواداران پرسپولیس من را ببخشند. شما هواداران از تیم قهرمانی می‌خواهید، پس باید از آن‌ها حمایت کنید. سالی بود که ما ۵ هفته زودتر قهرمان شده بودیم و اعتصاب کردیم و به جای اینکه که از ما حمایت شود، هواداران به ما فحش دادند. هیچ وقت دوست نداشتم که مردم به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس کمک کنند.

پرسپولیس خارج از قرارداد چیزی ندارد

او درباره جزئیات قراردادش با پرسپولیس و اینکه خارج از قرارداد چیزی وجود دارد، گفت: پرسپولیس خارج از قرارداد چیزی ندارد. یک سری اشخاص هستند که عاشق پرسپولیس هستند. من این شخص را می‌شناسم و می‌دانم هر کسی که وارد مدیریت این باشگاه می‌شود، به خاطر این شخص است. او عاشق پرسپولیس است و گفت نمی‌خواهم اسمی از من باشد. به او گفتم شما که به باشگاه کمک می‌کنید، اسم خودتان را هم علنی کنید. کمک‌ها این گونه است که تمام وسایل فیزیوتراپی، تخت‌های ماساژور، پول شام بازیکنان و داروهای مورد نیاز باشگاه را می‌خرد. او از جان و دل برای پرسپولیس کار می‌کند. او وقتی سقف باشگاه پر است، ممکن است برای ۲ الی ۳ میلیارد یک بازیکن را در پرسپولیس نگه دارد. البته انگار من را خیلی دوست ندارد. حس می‌کنم صندلی مدیریت پرسپولیس در حال لرزش است. بازیکنان صددرصد از آپشن‌های قراردادهای خودشان را نگرفته‌اند.

از ته دلم نمی‌خواستم از سپاهان امتیاز کم شود

بیرانوند درباره نظرش در مورد کسر امتیاز از سپاهان اظهار کرد: اگر قرار بود از سپاهان امتیاز کم شود، باید برای هر بازی ۳ امتیاز کم می‌شد، اما من از ته دلم نمی‌خواستم از سپاهان امتیاز کم شود.

استقبال مردم از رونالدو جزو اتفاقات طبیعی است

بیرانوند درباره رفتارهای رونالدو و استقبال پرشور مردم از او بیان کرد: شاید کمتر کسی اگر جای رونالدو بود، این گونه رفتار می‌کرد و روز قبل از بازی با هنرمند ما دیدار می‌کرد. اگر بازیکن دیگری بود می‌گفت من تمرکز نیاز دارم و وقت برای این کارها ندارم. در مورد استقبال مردم هم باید بگویم که این اتفاقات طبیعی است و در همه جای دنیا رخ می‌دهد. من هم یک زمانی آرزو داشتم سوار هواپیما بشوم. برای این مردم حتی این که از پشت پنجره اتوبوس اسطوره خودشان را ببینند، افتخار است.

او درباره جذب نبیل باهویی مهاجم سوئدی از سوی باشگاه پرسپولیس گفت: در تمرین روز گذشته برای باهویی تونل درست کردیم و خوب زدمش تا بداند کجا آمده است. حسین کنعانی‌زادگان بازی باهویی را در قطر دیده و می‌گوید در محوطه جریمه مثل لوکادیا است. امیدوارم زودتر آماده شود و مقابل الدحیل به ما کمک کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied