شمانیوز
شما نیوز

در جریان گشایش نماد شرکت سرمایه‌گذاری با سرمایه هزار میلیارد تومانی

هر سهم وامین 1271 تومان قیمت خورد

بازار دوم فرابورس در چهارمین روز از مهرماه جاری میزبان گشایش نماد معاملاتی شرکت سرمایه‌گذاری امین توان آفرین ساز با نماد «وامین» به قیمت کشف‌شده 12 هزار و 710 ریال برای هر سهم این شرکت بود.

هر سهم وامین 1271 تومان قیمت خورد

به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، شرکت امین توان آفرین ساز که سهام آن پیش از این در بازار پایه معامله می‌شد در آبان ماه 1400 در گروه سرمایه‌گذاری‌ها و زیرگروه سایر واسطه‌های مالی در بازار دوم فرابورس پذیرش شد.

این شرکت در فروردین‌ماه 1402 به عنوان دویست و نود و چهارمین نماد معاملاتی در فهرست نرخ‌های فرابورس درج شد و بدین ترتیب به بازار اصلی فرابورس ارتقا یافت.

بر اساس امیدنامه وامین، شرکت سرمایه‌گذاری امین توان آفرین ساز در سال 1392 با هدف ایجاد درآمد پایدار برای بازنشستگان تاسیس شده و در سال 1398 به سهامی عام تغییر یافت.

سرمایه وامین 10 هزار میلیارد ریال منقسم به 10 میلیارد سهم یک هزار ریالی بوده و سهامدار اصلی آن نیز، شرکت سرمایه‌گذاری مهرگان تامین پارس با دارا بودن 80 درصد از سهام این شرکت است.

از این پس با گشایش نماد وامین در بازار دوم فرابورس، شاهد ادامه معاملات این نماد در بازار اصلی خواهیم بود و دامنه نوسان این سهم مطابق با دامنه مجاز نوسان قیمت در بازار دوم (یعنی به صورت روزانه 5 درصد) خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied