شمانیوز
شما نیوز

منطقه آزاد ماکو

ماکو، میزبان مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور

مدیراجتماعی، سلامت، ورزش سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جوانان، به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس به مدت ۲ روز به میزبانی منطقه آزاد ماکو برگزار می شود.

ماکو، میزبان مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور

غلامرضا مشایخی در گفت و گو با پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو افزود: بیش از ۳۰۰ کونگ فوکار به نمایندگی از ۲۶ استان کشور در رده سنی جوانان در این رقابت ها حضور دارند و به مدت ۲ روز در سالن ۲۰۰۰ نفری ولیعصر شهرستان ماکو رقابت خواهند کرد.

وی افزود: این رقابت ها در رده سنی جوانان در هفت وزن ۵۴، ۶۳، ۶۸، ۷۳، ۷۸، ۸۳ و ۸۸ کیلوگرم طی روزهای ۶ و ۷ مهر ماه ۱۴۰۲ برگزار می شود.

مشایخی با بیان اینکه پذیرش ورزشکاران و وزن کشی در روز چهارشنبه انجام می گیرد اظهار داشت:روز پنجشنبه نیز مسابقات برگزار و روز جمعه فینال و اختتامیه مراسم با تجلیل از برندگان انجام خواهد شد.

مدیراجتماعی، سلامت، ورزش سازمان منطقه آزاد ماکوخاطرنشان ساخت: این مسابقات با همکاری فدراسیون کونگ فو و اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار و نفرات برتر این دوره از مسابقات به اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کونگ فوی بزرگسالان ایران جهت شرکت در مسابقات فراملی دعوت خواهند شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied