شمانیوز
شما نیوز

استقلال | بیرانوند

جواب کوبنده دروازه بان استقلال به بیرانوند

دروازه بان استقلال می گوید داوران در مسابقات انتخابی المپیک راحت به بازیکنان ایران کارت زرد نشان داده اند.

جواب کوبنده دروازه بان استقلال به بیرانوند

به گزارش شمانیوز : استقلال به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و کهن‌ترین باشگاه‌های فوتبال ایران شناخته می‌شود. آن‌ها بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاه آزادی در غرب تهران انجام می‌دهد. استقلال در حال حاضر در لیگ برترآسیا می شود.  استقلال با ۳۸ عنوان قهرمانی رسمی در طول تاریخ خود، پرافتخارترین تیم تاریخ فوتبال ایران است و با ۲ عنوان قهرمانی، ۲ جایگاه نایب قهرمانی و ۳ مقام سومی در لیگ قهرمانان آسیا، به عنوان پرافتخارترین تیم ایرانی در تاریخ این رقابت‌ها و چهارمین تیم.و جام حذفی ایران شرکت می‌کند و کهن‌ترین تیم هر دوی این جام‌ها است. رقبای اصلی استقلال در این دو جام، تیم‌های پرسپولیس از تهران و سپاهان از اصفهان هستند.

دروازه بان استقلال

 

محمدرضا خالدآبادی دروازه بان جوان استقلال که مثل همه هم تیمی های خود برای دریافت بخشی از قراردادش به ساختمان باشگاه رفته بود، هنگام خروج با خبرنگاران حاضر مواجه شد. او درباره مطالبات بازیکنان استقلال گفت: بخشی از مطالبات را گرفتیم، بزرگتر های تیم می آینده و حرف هایی که باید را می زنند.

او درباره صحبت های علیرضا بیرانوند که شب گذشته اعلام کرد باید به جای سیدحسین حسینی ، خالدآبادی به هانگژو می رفت، بیان کرد: انتخاب شان بوده است؛ زمانی که اسمم در لیست بود همه سعی و تلاش خودم را انجام دادم و حالا که اسمم در لیست نیست هم آرزوی موفقیت برای تیم ایران می کنم. من دروازه بان امیدها درباره حذف این تیم از المپیک پاریس به خاطر کارت های زرد دریافتی تاکید کرد: جدا از این ، ما اگر یک گل بیشتر به افغانستان می زدیم کار به شمارش کارت های زرد نمی کشید. البته مسئولان به ما می گفتند که کارت زرد نگیرید اما فکر می کنم داوران هم راحت به ما کارت زرد نشان می دادند. مثلا در بازی اول که سه بر صفر جلو بودیم، هنگام تعویض به بازیکن ما کارت داد ، در صورتی که بازی سه- هیچ تحت هر شرایطی برنمی گردد.

بودم، تمام تلاشم را انجام دادم.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied