شمانیوز
شما نیوز

علیرضا بیرانوند | کادر پزشکی

رفتار زشت بیرانوند به کادر پزشکی

کادر پزشکی پرسپولیس از اظهارات علیرضا بیرانوند در برنامه فوتبال برتر دلخور شدند.

رفتار زشت بیرانوند به کادر پزشکی

به گزارش شمانیوز : علیرضا بیرانوند با نفت تهران از سال ۲۰۱۱ آغاز به کار کرد.علیرضا بیرانوند اولین بازی خود را در جام حذفی برابر داماش در ۲۵ اکتبر سال ۲۰۱۱ انجام داد.علیرضا بیرانوند در سال اول خود به عنوان دروازه بان اول تیمش انتخاب شد. نفت در پایان لیگ برتر به مکان سوم رسید و برای اولین بار در تاریخ این باشگاه به لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. در ۲۳ مارس ۲۰۱۴، بیرانوند قرارداد خود را با نفت تا سال ۲۰۱۵ تمدید کرد.

بیرانوندعلیرضا بیرانوند دوشنبه‌شب میهمان برنامه فوتبال برتر بود و در این برنامه تقریبا در مورد همه چیز صحبت کرد! یکی از اظهارنظرهای عجیب این دروازه‌بان در مورد آخرین وضعیت وحید امیری بود و مدعی شد که او به بازی با الدحیل خواهد رسید. این درحالی است که این بازیکن از ابتدای این هفته زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس تحت درمان است و به گفته دکتر حقیقت نیز دو تا سه هفته دور از میادین خواهد بود. حتی به امیری توصیه شده که به قطر نرود و در تهران بماند و دوره درمانی‌اش را ادامه دهد.

علیرضا بیرانوند درواقع با ادعایی که در مورد امیری مطرح کرد به‌نوعی اظهارات کادر پزشکی تیمش را در مورد زمان بهبودی امیری رد کرد و این مساله با دلخوری آنها مواجه شد. در این میان با خبر شدیم چون امیری چند روز قبل از بازی با النصر در استوری خود خبر از رسیدن بیرانوند به بازی با النصر داده بود، این دروازه‌بان نیز به‌نوعی خواست این کار دوست و همبازی‌اش را تلافی کرده باشد! درحال‌حاضر نام امیری در لیست مسافران قطر هست از این جهت که روند بهبودی او خوب بوده اما اینکه بتواند در مقابل الدحیل به میدان برود روز یکشنبه هفته آینده مشخص خواهد شد. امیری در این هفته فقط فیزیوتراپی کرده و تمرینی با تیمش نداشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied