شمانیوز
شما نیوز

رونالدو | مجسمه رونالدو

آنها رونالدو را آوردند ما مجسمه‌اش را ساختیم!

مجسمه رونالدو در هتل محل اقامت تیم النصر در تهران نصب شد که بازتاب‌های زیادی هم داشت.

آنها رونالدو را آوردند ما مجسمه‌اش را ساختیم!

به گزارش شمانیوز  : رونالدو از ۱ ژانویه ۲۰۲۳ در قراردادی تا سال ۲۰۲۵ با باشگاه النصرعربستان سعودی توافق رسید. رونالدو با دستمزدی به مبلغ ۲۰۰ میلیون یورو در هر سال که بالاترین رقم در تاریخ فوتبال است به پردرآمدترین بازیکن جهان تبدیل شد.رونالدو قرار بود در ۵ ژانویه ۲۰۲۳ در بازی مقابل الطائی

عربستانی‌ها بنا به هر دلیلی که می‌تواند سیاسی،اقتصادی ،ورزشی و... باشد رونالدو را با ۲۰۰ میلیون یورو آوردند و در عرض ۸ ماه پولش را هم درآوردند. رونالدو البته سالهای آخر فوتبال خود را پشت سر می‌گذارد اما به هر حال رونالدو است. حالا بماند که ایجا بعضی از فوتبالی‌ها گفتند رونالدو را بی دلیل بزرگ نکنید!

رونالدو آمد و رفت اما حالا خبر می‌رسد که دوستان مجسمه اش را ساخته اند تا احتمالا عده ای با همان مجسمه سلفی بگیرند. خیلی هم فکر خوبی است. آنها پول دارند و خود رونالدو را می‌آورند و ما چون پول کم داریم، مهاجمان درجه سه اروپایی را بدون نظر مربیان می‌آوریم و در عوض مجسمه رونالدو را می‌سازیم تا نسل بعدی بابت این کار بزرگ افتخار کنند!پیشنهاد می‌شود مجسمه مسی و زیدان و ... را هم بسازیم که کلکسیون افتخاراتمان تکمیل شود.این طوری نیازی به هزینه ۲۰۰ میلیاردی و ساخت ورزشگاه و داشتن چمن آبرومند هم نیست.

 

لیگ حاضر شود، اما به دلیل شکستن گوشی یک هوادار ۱۴ ساله اورتون در باخت ۱–۰ در گودیسون پارک.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied