شمانیوز
شما نیوز

آتش سوزی | کلینیک درمانی

آتش سوزی کلینیک درمانی در چهار راه ولیعصر

صبح امروز یک کلینیک درمانی در محدوده چهارراه ولیعصر تهران دچار آتش‌سوزی شد.

آتش سوزی کلینیک درمانی در چهار راه ولیعصر

 به گزارش شمانیوز : وقوع یک آتش سوزی در یک کلینیک درمانی در ساعت ۹:۲۰ صبح امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان دو ایستگاه ۴۶ و ۱۸ و عوامل گروه نجات ۱۸ را به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی، تشک نجات، نردبام هیدرولیکی و ... به محل حادثه واقع در خیابان ولیعصر .

در ادامه با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد حریق در طبقه چهارم یک کلینیک درمانی چهار طبقه رخ داده است. در این طبقه یکی از اتاق‌ها به مساحت تقریبی ۳۰ متر مربع دچار آتش‌سوزی شده و ساختمان مملو از دود شده بود. همچنین شعله‌های آتش نیز در حال سرایت به بخش‌های دیگر ساختمان بود.

همزمان آتش نشانان با حفظ ایمنی فردی کامل پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان با استفاده از چندین رشته لوله آبدهی خود را به کانون حریق رسانده و موفق شدند که آتش را به طور کامل در این محل خاموش کنند. همچنین با اقدام به موقع آتش نشانی شعله‌های آتش به فضاها و بخش‌های دیگر ساختمان نیز سرایت نکرد. 

با اطفاء کامل حریق، آتش‌نشانان با استفاده از فن‌های آتش‌نشانی، دود جمع شده در طبقات را تخلیه کرده و پس از ایمن‌سازی کامل محل حادثه به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه برگشتند. همچنین براساس اعلام اطلاع‌رسانی آتش‌نشانی تهران، در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و خسارات ناشی از آن از نوع مالی بود. علت وقوع این حادثه نیز از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران بررسی و اعلام خواهد شد.

 بالاتر از خیابان انقلاب، نبش کوچه نیکویی اعزام کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied