شمانیوز
شما نیوز

بانک کارآفرین

نیک آفرین سوم در ایستگاه پایانی

زمان قرعه کشی سومین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز ریالی نیک آفرین اعلام شد.

نیک آفرین سوم در ایستگاه پایانی

به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین؛ مراسم قرعه کشی این دوره از جشنواره‌ی نیک‌آفرین، ۱۸مهر ماه ۱۴۰۲با حضور اعضاء هیئت نظارت بر قرعه‌کشی متشکل از نماینده‌ دادستانی کل‌کشور، نمایندگان بانک مرکزی جمهوری‌اسلامی، مدیرعامل و اعضاء هیئت‌مدیره و هیئت‌عامل، مدیران وکارکنان بانک برگزار می‌شود و پس از برگزاری مراسم، اسامی برندگان از طریق پایگاه‌ اینترنتی بانک کارآفرین به آدرس www.karafarinbank.ir اعلام خواهد شد.

جشنواره نیک آفرین

سومین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز ریالی بانک کارآفرین، با هدف ترویج فرهنگ پسندیده قرض‌الحسنه در حالی از ابتدای تیر ماه امسال آغاز شد که در این دوره برای نخستین بار امکان افتتاح حساب به صورت غیر حضوری، توسط پلتفرم دیجیتال بانک کارآفرین (Hibank) برای مشتریان نیز فراهم شد بود.

برهمین اساس به‌پاس قدردانی از سپرده‌گذاران نیک‌اندیش و به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد تاسیس بانک کارآفرین، در پایان این جشنواره به‌ قید قرعه ۲۴ جایزه یک میلیارد ریالی، ۲۴ جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی، ۱۲۴جایزه ۱۰۰میلیون ریالی و ۲۲۴ جایزه ۱۰ میلیون ریالی و میلیاردها ریال جوایز نقدی دیگر به برندگان اهدا خواهد شد.

همچنین طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده، از هر ۱۰ نفر واجد شرایط شرکت در قرعه‌کشی، یک نفر برنده یکی از جوایز ارزنده بانک کارآفرین خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied