شمانیوز
شما نیوز

استقلال | دربی استقلال

زمان بازی استقلال در دربی مشخص شد | بازی استقلال مقابل رقیب سنتی‌اش

استقلالی‌ها پیگیر روشن شدن زمان دقیق دربی هستند تا بدانند قرار است چه زمان مقابل رقیب سنتی خود قرار بگیرند.

زمان بازی استقلال در دربی مشخص شد | بازی استقلال مقابل رقیب سنتی‌اش

به گزارش شمانیوز : یکی از ابهامات عجیب در فوتبال ایران اعلام نشدن تاریخ دقیق برگزاری دربی است. سازمان لیگ بعد از اینکه اعلام کرد دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته پنجم مقابل هم قرار نخواهند گرفت، تاکنون تاریخ برگزاری این بازی را به‌طور شفاف اعلام نکرده است. این تأخیر نگرانی عمیق بازیکنان، مربیان و مسئولان باشگاه استقلال را به‌دنبال داشته است.

حتی مدیران استقلال در روزهای اخیر رایزنی‌هایی با فدراسیون فوتبال انجام دادند تا شاید تاریخ دربی رسماً اعلام شود اما هربار به استقلالی‌ها اعلام شده بزودی تاریخ دربی اعلام می‌شود. چیزی که استقلالی‌ها را خیلی نگران کرده این است که چرا پرسپولیس اهمیتی به زمان برگزاری این بازی نمی‌دهد و در قبال لغو دربی درهفته پنجم سکوت کرده است. برخی از استقلالی‌ها معتقدند که چون پرسپولیس درگیر لیگ قهرمانان آسیا است، ترجیح می‌دهد تاریخ برگزاری دربی هفته‌ها عقب بیفتد تا بعد از اینکه از مرحله گروهی لیگ قهرمانان فارغ شد با خیال راحت مقابل استقلال قرار بگیرد.

حتی احتمال داده می‌شود رایزنی‌هایی در این خصوص از سوی پرسپولیس با فدراسیون فوتبال شده باشد که دراین شرایط استقلال لطمه خواهد خورد و به همین دلیل هم هست که آبی‌ها مجدانه پیگیر روشن شدن زمان دقیق دربی هستند تا بدانند قرار است چه زمان مقابل رقیب سنتی خود قرار بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied