شمانیوز
شما نیوز

با حکم معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو؛

معرفی سرپرست جدید منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس

محمدرضا پیرحسینلو با حکم معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) به عنوان سرپرست جدید منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس منصوب شد.

معرفی سرپرست جدید منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، صبح امروز مراسم تودیع مدیرعامل پیشین و معرفی سرپرست جدید منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در سالن جلسات این منطقه عظیم اقتصادی با حضور دکتر حسام مقدمعلی، معاون طرح های توسعه بخش معدن و صنایع معدنی ایمیدرو و محمدعلی صوفی، مدیر کل دفتر مرکزی حراست برگزار و طی آن با حکم محمدرضا موثقی نیا معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو محمدرضا پیرحسینلو به عنوان سرپرست جدید منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس منصوب شد.

مقدمعلی در این مراسم با بیان این که بالندگی سازمان ایمیدرو در گرو بالندگی شرکت‌های زیرمجموعه است، اظهار داشت: در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس کارهای بسیاری صورت پذیرفته است و امروز باید این حرکت با سرعت بیشتری ادامه یابد.

وی اضافه کرد: فرصت خدمت گذاری محدود است و در این فرصت اندک باید اقدامات ما در راستای ارائه‌ی خدمات شایسته به کشور، به‌ویژه مردم این خطه از ایران اسلامی باشد.

معاون سازمان ایمیدرو همچنین بر اهمیت مدیریت تیمی تاکید کرد و بیان داشت: از تمام ارکان منطقه ویژه خلیج فارس می‌خواهم تا با نظام مندی و وحدت عملی، مدیریت جدید این شرکت را یاری دهند تا نتیجه‌ی مطلوب میسر شود.

در ادامه سرپرست جدید منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس توفیق خدمت‌گذاری در استان هرمزگان را به فال نیک گرفت و گفت: از زحمات مدیران پیشین مجموعه، به ویژه جناب آقای داستانی کمال تشکر را دارم و امیدوارم بتوانم در مسیری که آغاز شده است به سهم خود خدمت گذار مردم این آب و خاک باشم.

گفتنی است پیرحسینلو از مدیران باسابقه‌ی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به حساب می‌آید که در سالیان گذشته سمت هایی همچون مدیرعاملی آلومینای جاجرم و مدیرعاملی مجتمع فروکروم جغتای را بر عهده داشته است.

پیش ازاین  آقای کامران داستانی در سمت مدیر عامل شرکت منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس مشغول به خدمت بوده اند

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied