شمانیوز
شما نیوز

نامگذاری میدان فلسطین در کیش

عبدالملکی: جنایت اخیر اسرائیل، نتیجه‌ی مماشات کشورهای اسلامی است

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، جنایت‌ جنگی رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان را یک فاجعه انسانی دانست گفت: این جنایت نتیجه همان 75 سال مماشات کشورهای اسلامی با این غده سرطانی است.

 عبدالملکی: جنایت اخیر اسرائیل، نتیجه‌ی مماشات کشورهای اسلامی است

حجت‌الله عبدالملکی با حضور در تجمع مردمی جزیره کیش که برای حمایت از مردم مظلوم غزه مقابل مسجد خاتم الانبیاء (ص) برگزار شد با بیان اینکه اگر جمهوری اسلامی ایران نبود، امروز رویای پلید از نیل تا فرات صهیونیسم به واقعیت تبدیل شده بود و همه برده صهیونیسم بودند،گفت: جمهوری اسلامی در مدت 44 سال گذشته پرچم مقاومت را یک تنه برفراشته نگه داشته و حافظ آرمان‌های جهان اسلام بوده است.

عبدالملکی در ادامه افزود: دلیل تشکیل رژیم جعلی صهیونیست، سکوت کشورهای مسلمان و ترس آنان از استکبار جهانی بود؛ امروز همان کشورهایی که از مسلح شدن فلسطین تردید داشتند، به اشتباهات خود پی برده‌اند.

وی با بیان اینکه، امام خمینی (ره) مسئله فلسطین را به عنوان نماد اتحاد مسلمانان مطرح کرد، گفت: قلب تمامی مسلمانان جهان برای فلسطین می‌تپد و لازم است تا دولت‌های مسلمان نیز همگام با مردمان خود به وحدت و اتحاد لازم برای نابودی رژیم صهیونیستی دست یابند.

مشاور رئیس جمهور اظهار داشت: امروز رژیم کودک کش اسراییل نه تنها مرتکب بزرگترین جنایت‌های جنگی شده، بلکه در تلاش است تا با یک مظلوم نمایی دروغین، حقایق را وارونه جلوه دهد؛ این رژیم جعلی با حمله موشکی سنگین به بیمارستان، چهره وحشی صفت خود را به نمایش گذاشت.

عبدالملکی با آرزوی پیروزی جبهه مقاومت در جبهه حق علیه باطل مقابل رژیم صهیونیستی گفت: نابودی اسرائیل یکی از ملزومات شکوفایی اقتصاد اسلامی در جهان است.

وی با بیان اینکه حدود یک چهارم جمعیت جهان را مسلمانان تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: با وجود اینکه بیش از 25 درصد از منابع جهانی نیز در اختیار مسلمانان قرار دارد، اما متاسفانه کشورهای اسلامی کمتر از 10 درصد تولید در جهان را عهده دار هستند.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، الگوی اقتصاد اسلامی را اصل پیشرفت و توسعه اقتصادی دانست و افزود: رژیم صهیونیستی امروز از موانع رشد اقتصاد اسلامی محسوب می‌شود.

گفتنی است، مردم کیش با تجمع مقابل مسجد خاتم الانبیاء (ص) همصدا ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم کودک کش صهیونیستی، از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند و در پایان این مراسم با حضور مشاوررئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، امامان جمعه و مردم ولایتمدار جزیره کیش در آئینی نام میدان نیایش به «میدان فلسطین» تغییر یافت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied