شمانیوز
شما نیوز

بانک توسعه تعاون

حمایت از واحدهای تولیدی صنعتی در اولویت برنامه های حمایتی بانک توسعه تعاون در استان صنعتی البرز می باشد

مدیر عامل بانک توسعه تعاون طی بازدید استان البرز اعلام داشت حمایت از واحدهای تولیدی صنعتی در اولویت برنامه های حمایتی بانک توسعه تعاون در استان صنعتی البرز می باشد.

حمایت از واحدهای تولیدی صنعتی در اولویت برنامه های حمایتی بانک توسعه تعاون در استان صنعتی البرز می باشد

محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون در بازدید شرکت آریا ذوب در استان البرز اظهار داشت: این شرکت از خدمات اعتباری بانک توسعه تعاون به میزان هزار میلیارد ریال بهره مند شده است و شرکت به طور مستقیم برای 120 نفر اشتغال پایدار ایجاد نموده است.

وی افزود: نیاز نقدینگی واحدهای تولیدی افزایش یافته است و نظام بانکی با هدایت نقدینگی به سمت تولید تا حد زیادی می تواند به تامین مالی واحدهای صنعتی بپردازد.

شیخ حسینی ادامه داد: رشد تولید مهمترین عاملی است که می تواند به صورت واقعی موجب مهار تورم گردد و از این رو صنعتگران و تولید کنندگان مهمترین ارکان اقتصاد برای مهار تورم هستند.

در ادامه مدیر عامل بانک توسعه تعاون در بازدید از شرکت آریا دیزل گفت: این بانک در راستای تامین مالی شرکت آریا دیزل از طریق پرداخت تسهیلات و صدور اعتبارات اسنادی و همچنین پرداخت تسهیلات به رانندگان برای خرید کامیونهای تولیدی این واحد صنعتی برای 340 نفر به طور مستقیم در کارخانه و صدها نفر راننده کامیون به صورت مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد کرده است.

وی خاطر نشان کرد: بیش از هشتاد درصد تامین مالی اقتصاد از طریق بانکها و عمدتا مطابق روشهای سنتی صورت می پذیرد، هدفمندی و کیفیت تسهیلات به روش سنتی تطابق چندانی با معیارهای امروز اقتصاد ندارد، از این رو بهره گیری از روشهای نوین تامین مالی بر بسترها و پلتفرم های دیجیتال با همکاری بازار پول و بازار سرمایه می‌تواند به کیفیت، سرعت، دقت و شفافیت نحوه تامین مالی بیفزاید.

این مقام بانکی خاطر نشان کرد:نزدیک به صد در صد تسهیلات بانک توسعه تعاون به صورت هدفمند به بخشهای واقعی اقتصاد پرداخت شده است، هر چه مکانیزم خلق پول و ایجاد اعتبار هدفمند و در بخشهای واقعی باشد، نقدینگی ایجاد شده مفید بوده و موجب تورم نمی شود.

گفتنی است در محل شرکت آریا دیزل به رسم همکاری فی مابین بانک توسعه تعاون و این شرکت نهال دوستی توسط مدیر عامل بانک کاشته شد.

همچنین شیخ حسینی طی بازدید از شرکت آذین پلاست اظهار کرد: بانک توسعه تعاون با حمایت اعتباری از شرکت آذین پلاست باعث تثبیت اشتغال 330 نفر به صورت مستقیم شده است.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون یادآور شد: بخش صنعت بالاترین سهم را در سبد تسهیلات بانک توسعه تعاون داشته است و سهم این بخش اقتصادی در تسهیلات بانک حدود 50 درصد بوده است.

لازم به ذکر است در این بازدیدها محمد ذوالفقاری سرپرست معاونت مدیرعامل در امور حقوقی و نظارت، محمد سلمانی معاون مدیرعامل در امور مالی و پشتیبانی، شهرام بخشا معاون مدیرعامل در امور برنامه ریزی و فناوری اطلاعات، کریم میرزاخانی سرپرست معاونت مدیرعامل در امور استان ها و بازاریابی ،احمد محمدی مدیر امور اعتباری و علی غیاثی مدیر شعب استان البرز نیز حضور داشتند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied