شمانیوز
شما نیوز

ورود یک صندوق اهرمی جدید به فرابورس ایران

پذیره‌نویسی «موج» از فردا آغاز می شود

نشست خبری ویژه پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری سهامی اهرمی موج فیروزه در نماد «موج» صبح امروز با حضور مدیران این مجموعه و اصحاب رسانه آغاز شد.

پذیره‌نویسی «موج» از فردا آغاز می شود

به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران در ابتدای این نشست، امیر تقی خان تجریشی عضو هیئت مدیره و معاون سرمایه‌گذاری گروه مالی فیروزه با اشاره به اینکه این گروه در راستای تنوع بخشی ابزارها و سرویس‌هایی که به مشتریان می‌دهد صندوق اهرمی موج را تاسیس کرده است، گفت: این صندوق برنامه‌ریزی خاصی دارد که بالاترین سود را داشته باشد و ویژگی اهرمی بودن می‌تواند به تحقق برنامه‌ها کمک کند‌. نقش بازارگردان رسمی هم برای این صندوق اجرا شده و هدف آن حفظ نقدشوندگی و دردسترس بودن است.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به دو دهه از فعالیت گروه مالی فیروزه می‌گذرد و ۱۱ صندوق سرمایه‌گذاری این مجموعه در داخل و خارج از کشور فعالیت می‌کنند، ادامه داد: با اضافه شدن قابلیت اهرم به توانایی مدیریت سهام، امید است بازدهی سرمایه‌گذاران این گروه مالی بیشتر از گذشته شود.

تجریشی همچنین درباره سرمایه‌گذاری در سکوی تامین مالی جمعی «دونگی» گفت: هدف اول ما برای حضور در این سکو، تبدیل شدن به سوپرمارکت مالی است. مشتری‌های ما علاوه بر حقیقی‌ها، حقوقی‌ها هم هستند که متقاضی تامین مالی هستند.

وی با اشاره به اینکه تامین مالی برای بنگاه‌ها در راستای تنوع‌بخشی، در ابزارهای فیروزه گنجانده شده است، گفت: حضور در بحث کرادفاندینگ نیز برای متقاضیان تامین مالی با رقم‌های پایین به همین دلیل است و جمع‌بندی این بود که به جای تاسیس یک سکوی جدید، در یک سکوی فعال سرمایه‌گذاری کنیم.

در ادامه این مراسم فاطمه سرکاری مدیرعامل شرکت سبدگردان توسعه فیروزه اظهار کرد:جای خالی ابزاری با ریسک بالا و بازدهی بالا در پکیج محصولات فیروزه خالی بود که صندوق موج این خلأ را پر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در صندوق اهرمی موج کف نرخ سود درآمد ثابت ۲۴ و سقف ۳۰ درصد روزشمار است، افزود: نقش بازارگردان در این صندوق بسیار مهم است و از نوسانات بالای صندوق جلوگیری می‌کند.

این گزارش حاکی است پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری اهرمی موج فیروزه روز یکشنبه هفتم آبان ماه از طریق تمامی کارگزاری‌های سراسر کشور با نماد «موج» آغاز خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied