شمانیوز
شما نیوز

بانک ملی ایران

حضور اعضای هیات مدیره و هیات عامل در غرفه بانک ملی ایران در بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو

اعضای هیات مدیره و هیات عامل بانک ملی ایران با حضور در بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو در تهران از غرفه بانک ملی ایران و دیگر شرکت های دانش بنیان و صنایع خلاق حاضر در نمایشگاه بازدید کردند.

حضور اعضای هیات مدیره و هیات عامل در غرفه بانک ملی ایران در بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو

دکتر صمد عزیزنژاد عضو هیات مدیره و علیرضا گچ پز زاده عضو هیات عامل و معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران در راستای توسعه و گسترش همکاری ‌های دو جانبه و ایجاد تعامل بیشتر و مؤثرتر از شرکت های حاضر در این نمایشگاه بازدید و با تعدادی از مدیران صنعت فولاد دیدار و گفت و گو کردند.

دکتر عزیزنژاد عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با حضور در غرفه بانک در این نمایشگاه با بیان این که بانک ملی ایران در شبکه بانکی از امکانات و توانمندی های منحصر به فردی برخوردار است، اظهارداشت: ایجاد جذابیت و توجه به نیاز مشتریان بویژه تولیدکنندگان را باید مورد توجه قرار داد .

وی با اشاره به افزایش مشارکت بانک ملی ایران در رونق فعالیت‌های ساخت و تولید داخل، این اقدامات را گامی اساسی در توسعه زیر ساخت های کشور عنوان کرد .

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران به ظرفیت های بالقوه این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: بانک ملی ایران با حضور در این نمایشگاه در نظر دارد تا با آماده سازی زیرساخت های اساسی قدم های مثبت و روبه جلویی برای همراهی و توسعه صنعت کشور بویژه صنایع صادرات محور کشور بردارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied