شمانیوز
شما نیوز

الهام چرخنده

سلبریتی ها الهام چرخنده را بلاک کردند | الهام چرخنده را دریابید!

الهام چرخنده، بازیگر سابق سنما و تلویزیون کشور امشب در برنامه تلویزیونی به افق فلسطین مهمان است.

سلبریتی ها الهام چرخنده را بلاک کردند |  الهام چرخنده را دریابید!

به گزارش شمانیوز؛  صحبت های الهام چرخنده در این برنامه تلویزیونی درباره بی مهری های ده سال اخیر توسط همکارانش را در ویدئو ببینید. الهام چرخنده من یک سلام به فرمانده گفتم و اینها هزینه دارد و هزینه‌هایش را به جان می‌خرم.الهام چرخنده افزود: در روز کربلا خدا می‌داند که با التماس همراه حضرت زینب(س) ماندم، و خدا می داند در این مسیر خار مغیلان هم هست، فحش هم هست، تازیانه هم هست!. الهام چرخنده قبلا سابقه ترانه سرایی هم داشته است. الهام چرخنده تا به حال سه بار ازدواج کرده است. خانم چرخنده از ازدواج اولش یک پسر به اسم ارشیا دارد. الهام چرخنده برای بار دوم با فرشید نوابی (بازیگر) ازدواج کرد . خانم الهام چرخنده سال 93 رسما اعلام کرد که پوشش چادر را برای خود برگزیده است.

پس از انتشار این خبر، به تازگی تصویری کمتر دیده شده از الهام چرخنده و همسرش حجت الاسلام سید محمد درویشی برای اولین بار در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد .

«گاهی اوقات دوستانم به ما می گویند شما عین جولز و جولی به شدت به یکدیگر شبیه هستید.» چرخنده از خودش و شوهر سابقش حرف می زند. از فرشید نوابی که روزگاری چرخنده درباره او می گفت: «فرشید گوش است و من دهان هستم و شاید به همین خاطر است که ما تا این حد با هم تفاهم داریم و در کنار هم احساس خوشبختی می کنیم چون مانند تکه های پازل همدیگر را کامل می کنیم.» پازل اما اواخر سال 92 به هم ریخت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied