شمانیوز
شما نیوز

پرسپولیس | وحیید امیری

اخبار ورزشی | بازیکن مهم پرسپولیس در راه بازگشت

براساس صحبت های گل محمدی وحیدی امیری در نیم فصل دوم به تیمش باز می گردد.

اخبار ورزشی | بازیکن مهم پرسپولیس در راه بازگشت

به گزارش شمانیوز : سرمربی پرسپولیس ،پس از پایان بازی با  شمس آذر صحبت های درباره بازگشت وحید امیری انجام داد. گل محمدی، سرمربی پرسپولیس زمان بازگشت این ستاره پرسپولیسی را اعلام کرد.  در حالی که یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری پس از پایان بازی تیمش مقابل شمس آذر قزوین به سوالات زیادی پاسخ داد یک موضوع مهم از نظر رسانه‌ها دور ماند.سرمربی تیم پرسپولیس پس از برد تیمش درباره دست خالی و نیمکت کم تعداد بازیکنانش به وضعیت تیمش اشاره کرد و درباره مصدومان و بازیکنانی که نمی‌تواند از آنها استفاده کند حرف‌هایی زد که یکی از این بازیکنان وحید امیری بود.

پرسپولیس

زمان بازگشت وحید امیری

سرمربی پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت وحید امیری گفت: «وحید دو بار دچار مصدومیت بد شد. یکی از این مصدومیت‌ها مقابل استقلال تاجیکستان بود. شاید اگر کار را ۱۰ روز دیرتر شروع می‌کرد شرایط بهتری داشت. اما قطعاً او را در تعطیلات نیم‌فصل می‌رسانیم و در نیم‌فصل دوم به تیم اضافه می‌شود».

با این اوصاف می‌توان پیش بینی کرد که طبق گفته سرمربی پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی دوره برگشت مسابقات لیگ برتر این بازیکن به شرایط تمرین و مسابقه برگشته و می‌تواند سرخ پوشان پایتخت را در دور برگشت همراهی کند.

منبع : آرمان شرق 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied