شمانیوز
شما نیوز

برانکو

مورد جالب بازگشت برانکو به پرسپولیس

۶ بازیکن پرسپولیس سابقه کار کردن با برانکو ایوانکوویچ را دارند.

مورد جالب بازگشت برانکو به پرسپولیس

به گزارش شمانیوز؛ هنوز پرسپولیس جانشین یحیی گل‌محمدی را پیدا نکرده و مدیران این باشگاه اعلام کردند برانکو گزینه اصلی هدایت پرسپولیس است. هرچند برانکو یک‌بار به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ منفی داده، درویش و تیم مدیریتی پرسپولیس می‌خواهند بار دیگر با این مربی مذاکره کنند. شرایط طی روزهای اخیر به‌گونه‌ای رقم خورده که پرسپولیسی‌ها امیدوارند این بار برانکو پیشنهاد حضور در این تیم را قبول کند و بار دیگر هدایت پرسپولیس را در دست بگیرد.

برانکو که سابقه درخشانی در دوران حضورش در پرسپولیس داشته، به‌شدت بین هواداران و البته ستاره‌های پرسپولیس محبوب است. پرسپولیسی‌ها امیدوارند بار دیگر خاطرات خوش قبلی را با این مربی تکرار کنند و جام‌های مختلفی را کسب کنند.

در بین بازیکنان فعلی پرسپولیس ۶ بازیکن سابقه همکاری با برانکو را دارند و با تفکرات او کاملا آشنا هستند؛ علیرضا بیرانوند، وحید امیری، امید عالیشاه، مهدی ترابی، سروش رفیعی و شهاب زاهدی نفراتی هستند که در دوره قبلی حضور برانکو در پرسپولیس با او کار کردند و به خوبی از او شناخت دارند. نه تنها این ستاره‌ها از حضور مجدد برانکو استقبال می‌کنند، که اکثر بازیکنان پرسپولیس علاقه دارند تا بعد از جدایی گل‌محمدی برانکو روی نیمکت این تیم بنشیند.

به غیر از نفرات بالا که با برانکو کار کرده‌اند، فرشاد فرجی و مرتضی پورعلی‌گنجی هم جزو بازیکنانی بودند که در مقاطع مختلف برانکو خواهان حضور آن‌ها در پرسپولیس بود و برای جذب آن‌ها تلاش کرد؛ این دو بازیکن در زمان مربی‌گری یحیی به پرسپولیس آمدند.  پورعلی‌گنجی مدافع موردعلاقه برانکو بود و خیلی دوست داشت او را در تیمش داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied