شمانیوز
شما نیوز

برانکو

برانکو آب پاکی رو دست پرسپولیس ریخت

برانکو ایوانکوویچ مربی محبوب پرسپولیسی‌ها برای سومین بار به پیشنهاد این تیم پاسخ منفی داد و گفت هیچ‌گاه نگفته برای قبول این پیشنهاد آماده است.

برانکو آب پاکی رو دست پرسپولیس ریخت

به گزارش شمانیوز؛ در شرایطی‌که گفته می‌شد قرار است قرارداد برانکو ایوانکوویچ بعد از پایان جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ تمدید شود اما عملکرد ضعیف تیم ملی عمان با هدایت ایوانکوویچ باعث شد تا مدیران فدراسیون فوتبال این کشور، قید ادامه همکاری با این سرمربی کروات را بزنند و پیشنهادی برای تمدید قرارداد به ایوانکوویچ ندادند.

برانکو ایوانکوویچ البته در نشست خبری بعد از دیدار با تیم ملی قرقیزستان، به شدت نسبت به مشکلات فنی فوتبال عمان موضع گرفت و لیگ این کشور را ضعیف‌ترین لیگ در قاره آسیا دانست! البته که هواداران عمانی‌ها هم به شدت نسبت به ادامه همکاری با ایوانکوویچ معترض بودند و همین مسئله سبب شد تا او در کسوت سرمربی تیم ملی عمان ابقا نشود.

بعد از پایان همکاری با فدراسیون فوتبال عمان، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آینده کاری برانکو ایوانکوویچ به گوش می‌رسد؛ آن‌هم در حالی‌که او در طول هفته‌های گذشته، جدی‌ترین گزینه هدایت پرسپولیس بود.طی چند وقت اخیر باشگاه پرسپولیس چند بار با برانکو مذاکره کرد و حتی درویش و دلبری به عنوان نماینده باشگاه پرسپولیس دو مرحله راهی دوحه و دبی شدند تا به صورت حضوری با برانکو مذاکره کنند. مذاکراتی که البته نتیجه بخش نبود و هر دوبار برانکو به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ منفی داد.

بعد از دو بار پاسخ منفی به پیشنهاد پرسپولیس، حذف عمان از مرحله گروهی جام ملت های آسیا امید تازه‌ای به پرسپولیسی‌ها داد تا بار دیگر به برانکو پیشنهاد حضور در ایران را بدهند. درویش از طریق چلنگر بار دیگر پیشنهاد پرسپولیس را به برانکو داد و منتظر پاسخ مربی کروات ماند تا کارهای مربوط به عقد قرارداد را انجام دهد. برانکو در تماسی که صبح شنبه با چلنگر داشت، بار دیگر به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ منفی داد تا به این ترتیب پرونده حضور این مربی محبوب در پرسپولیس مختومه شود و دیگر خبری از حضور برانکو در پرسپولیس نخواهد بود.

 

 

در همین رابطه گفت‌وگوی کوتاهی با برانکو داشتیم و در مورد رد پیشنهاد پرسپولیس با او صحبت کردیم. برانکو در این خصوص به خبرنگار ما گفت: «از پیشنهاد باشگاه پرسپولیس تشکر می‌کنم. هواداران این تیم همیشه به من لطف داشتند و خودشان می‌دانند که چه رابطه احساسی بین ما وجود دارد. همیشه پرسپولیس و هوادارانش را دوست داشته و دارم. با این حال در حال حاضر نمی‌توانم به پرسپولیس برگردم. پاسخ من در واقع همانی بود که روز اول گفتم. شرایط بازگشت به پرسپولیس را ندارم و این موضوع را به اطلاع مدیران باشگاه رساندم.»

برانکو در خصوص مصاحبه‌اش بعد از حذف عمان که گفته بود «آماده هدایت پرسپولیس هستم و شاید مربی بعدی این تیم من باشم» هم گفت: «اصلا چنین چیزی نیست و من هیچوقت چنین حرفی را در مصاحبه‌ام نزدم. من اعلام کردم از باشگاه پرسپولیس به خاطر پیشنهادش تشکر می‌کنم ولی نمی‌توانم به این پیشنهاد پاسخ مثبت بدهم. من حتی در صحبت‌هایم اعلام کردم بهتر است باشگاه پرسپولیس هرچه زودتر به فکر پیدا کردن سرمربی جدید باشد تا بیشتر از این وقت تلف نشود. برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم امسال هم بتواند قهرمان شود.»

پس از پاسخ رد برانکو ایوانکوویچ، باشگاه پرسپولیس به این نتیجه رسید که اوسمار ویرا را به‌عنوان جانشین یحیی گل‌محمدی انتخاب کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied