شمانیوز
شما نیوز

جرم قتل

راز عجیب قتل در سفره خانه فاش شد| مرگ پیرمرد تنها به خاطر فحاشی

فردی که در جریان درگیری در یک سفره‌خانه مرتکب قتل شده بود فحاشی مقتول 60 ساله را دلیل این قتل دانست.

راز عجیب قتل در سفره خانه فاش شد| مرگ پیرمرد تنها به خاطر فحاشی

به گزارش شمانیوز، جرم قتل عمد، به معنای گرفتن جان دیگری، از روی عمد و با سوء نیت است و مرتکب را با حکم مجازات جرم قتل که قصاص و در مواردی دیه و حبس است، روبرو می کند. تنها در صورتی که فرد مرتکب شده به جرم قتل به هر دلیلی، نظیر رضایت اولیای دم یا نداشتن شاکی، قصاص نشود، مجازات حبس سه تا ده سال، در خصوص او، اعمال خواهد شد.

سردار علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در پی مرگ مشکوک مردی در بیمارستان، بررسی موضوع  در دستور کار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در تن‌پیمایی از متوفی آثار جراحت روی ناحیه سر او مشاهده کردند و در ادامه فرزند متوفی، گفت پدرش اواخر دی ماه به همراه یکی از دوستانش به سفره‌خانه‌ای در نزدیکی لواسانات رفته و در آنجا با چند نفر که با هم نسبت فامیلی داشتند درگیری فیزیکی پیدا کرده و به دلیل جراحات وارده به بیمارستان منتقل شده بود که پس از انجام اقدامات درمانی پزشکان مرگ مغزی و فوت مرد 60 ساله را اعلام کردند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه طی اقدامات میدانی و تحقیقات اطلاعاتی متوجه شدند مقتول شب حادثه در حالی که از حالت عادی خارج بود به یک سفره‌خانه در محدوده لواسان رفت و با صدای بلند اقدام به فحاشی کرد. سپس با چند نفر از افراد حاضر در آنجا درگیر ‌شد. کارآگاهان با توجه مدارک موجود، پس از شناسایی هویت ضاربان به مخفیگاه آنان رفتند و 6 نفر از افراد دخیل در درگیری را دستگیر کردند.

سردار ولی‌پور گودرزی در ادامه عنوان کرد: متهمان در بازجویی اولیه منکر حقایق می‌شدند، اما در ادامه پس از ارائه مستندات و مدارک موجود، یکی از متهمان گفت شب واقعه به همراه خانواده‌ام برای برگزاری جشن به سفره‌خانه رفته بودیم که ناگهان فردی خارج از حالت طبیعی وارد رستوران شد و شروع به فحاشی با صدای بلند کرد و به تذکرها هم اعتنایی نکرد و من با او درگیر شدم و چند ضربه با مشت به سر او زدم و وی بی‌هوش و به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان با بیان اینکه سایر متهمان نیز در بازجویی جداگانه صحت اظهارات متهم را تایید کردند، خاطرنشان کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، جهت تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied